وایت بردهای شیشه ای در چند سال گذشته به طور فزاینده ای در بخش های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته اند. آنها جدیدتر و مرغوب ترین محصولاتی هستند که به دلیل دوام، فواید و کاربردهای قابل توجه، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اما همه چیز دارای نکات مثبت و همچنین نکات منفی است.

به همین ترتیب، ارسال مهمانوایت بردهای شیشه ای نیز دارای معایبی هستند. بنابراین، در این پست به جنبه های مثبت و منفی تخته های سفید شیشه ای خواهیم پرداخت. بیایید با برخی از ویژگی های خوب شیشه، تخته سفید شروع کنیم. تخته های سفید شیشه ای بسیار بهتر از تخته های سفید ساده هستند.

ظاهر شیک وایت برد شیشه ای 

تخته های شیشه ای سفید  زیبا به نظر می رسند و ظاهری شیک و امروزی می بخشند. بنابراین، آنها می توانند در هر مکانی مانند خانه، دفتر، رستوران، هتل، مدرسه، کالج، دانشگاه، بیمارستان و غیره به خوبی کار کنند. تخته های سفید شیشه ای پیچیده هستند، از این رو زیبایی هیچ مکانی را از بین نمی برند، در عوض طعم بیشتری به آن مکان می دهند. . آنها را می توان در مناطق داخلی و همچنین در مناطق بیرونی برای نمایش اطلاعات مهم استفاده کرد.

دوام 

وایت بردهای شیشه ای بادوام هستند و این عامل کلیدی است که به شما امکان می دهد بدون هیچ ترسی آن را خریداری کنید. انواع زیادی از وایت بردهای شیشه ای وجود دارد، بنابراین عاقلانه ترین را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

نصب آسان

اگر بدانید که نصب تخته شیشه ای بسیار آسان است خوشحال خواهید شد. تقریباً 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و تنها دو نفر می توانند آن را به راحتی انجام دهند.

پاک شدن راحت شیشه لاکوبل یا رنگی

تخته های سفید شیشه ای یا شیشه لاکوبل در مقایسه با تخته های غیر شیشه ای به راحتی تمیز می شوند. آنها هرگز لکه دار یا استیک نیستند. می توانید به راحتی تخته وایت برد شیشه ای را با یک پارچه پاک کنید و تمام آن تمیز خواهد شد. مهم نیست که نشانگر پاک کردن خشک روی آن چند ساله باشد، اما با یک پارچه مشخص می شود. برای براق نگه داشتن تخته های سفید شیشه ای و تمیز نگه داشتن آن به طور منظم. اگر شخصی از نشانگر دائمی یا قلم گریس روی تخته وایت برد شیشه ای شما استفاده کرده است، نگران نباشید زیرا می توانید به راحتی علائم او را نیز پاک کنید. اگرچه تخته های سفید شیشه ای به راحتی تمیز می شوند، اما در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • همیشه از یک پارچه نرم و حوله برای تمیز کردن تخته های شیشه ای استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از شکستگی وایت برد شیشه ای، آن را در اتاقی با تغییرات شدید دما قرار ندهید.
  • هرگز تخته وایت برد شیشه ای را هنگامی که زیر نور مستقیم خورشید است یا گرم است تمیز نکنید.
  • از مواد تمیز کننده یا پارچه ای استفاده کنید که عاری از آلودگی و زباله باشد. این کار از ایجاد خراش روی سطح شیشه جلوگیری می کند
  • هرگز از نوار و چسب روی تخته های شیشه ای استفاده نکنید زیرا تمیز کردن آنها بسیار دشوار خواهد بود.

 

کاربری مسکونی و تجاری شیشه لاکوبل

تابلوها نیاز مؤسسات آموزشی، موسسات پزشکی و بخش بازرگانی هستند تا پیام ها و یادداشت های مهم خود را بر روی آنها نمایش دهند. وایت بردهای شیشه ای به دلیل دوام و مزایای دیگر جایگزین تخته های سفید ساده می شوند. بنابراین، مردم به آن متکی هستند و به احتمال زیاد از آنها در خانه یا محل کار شما استفاده می کنند. می دانیم که تابلوها نیاز مدارس، کالج ها، بیمارستان ها و ادارات برای نمایش یادداشت های خود بر روی آن هستند. اما می توانیم از تخته های سفید شیشه ای در بخش های مسکونی نیز استفاده کنیم.

 

می توان از تخته وایت برد شیشه ای در اتاق نشیمن استفاده کرد و آیا هر یک از اعضای خانواده می توانند پیام های مهم روز را روی آن نمایش دهند. برخی از سوالات در زندگی روزمره ما بسیار رایج هستند، از جمله اینکه منوی امروز چه خواهد بود؟ زمان شام چقدر خواهد بود و غیره، بنابراین می توانید روی تخته سفید شیشه ای بنویسید به این ترتیب همه آن را خواهند دید.

می توانید از تخته سفید شیشه ای در آشپزخانه خود نیز برای تنظیم منوی هفتگی آن استفاده کنید. تصمیم گیری روزانه در مورد منوی ناهار و شام کار سختی است، بنابراین می توانید منوی کل هفته خود را در یک روز تنظیم کنید. وقتی منوی کل هفته را بنویسید، تنش روزانه شما از بین خواهد رفت. فقط باید از روی آن بخوانید که منوی امروز چه خواهد بود و در زمان تفکر شما صرفه جویی خواهد شد.

در اتاق خواب خود نیز می توانید از شیشه های سفید برای نوشتن کارهای روزمره خود استفاده کنید. می توانید جدول زمانی خود را روی آن تنظیم کنید یا می توانید نقل قول مهمی را روی آن بنویسید تا به خودتان انگیزه و سطح انرژی برای انجام کاری مثبت بدهید.

معایب تخته شیشه ای یا شیشه لاکوبل

من فکر می کنم تنها نکته منفی یک وایت برد شیشه ای این است که قیمت آن کمی بالاتر و سنگین تر از وایت برد معمولی است. اما ویژگی های خوب تخته شیشه ای بر این نکته منفی غلبه می کند. تخته‌های شیشه‌ای در رنگ‌های زیادی موجود هستند، بستگی به شما دارد که کدام رنگ شما را بیشتر جذب می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *