تمیز کردن سر دوش بسیار مهم است زیرا رسوبات معدنی آب در سوراخ های سر دوش جمع می شود. این مواد معدنی سر دوش شما را مسدود می کند و از جریان کامل آب جلوگیری می کند. چند راه مختلف برای تمیز کردن سر دوش وجود دارد، اما همه آنها شامل سرکه است که مواد معدنی را آزاد می کند و سر دوش شما را به بهترین شکل تمیز می کند.

سردوش یا باز کنید

سر دوش را از دوش جدا کنید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، دفترچه راهنمای حمام خود را بررسی کنید. بسیاری از سرهای دوش به سادگی می پیچند، اما ممکن است سر دوش شما متفاوت باشد. اگر به تازگی یک سر دوش جدید نصب کرده اید و دارای گارانتی است، مطمئن شوید که آن را مطابق دستورالعمل بسته بندی انجام دهید.

سرکه سفید را در وان بریزید. یک ظرف یا وان به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید که سر دوش قطع شده خود را کاملاً زیر آب ببرید. به اندازه کافی سرکه سفید داخل وان بریزید تا سر دوش شما کاملاً غوطه ور شود.

از خواص سرکه می توان به طبیعی بودن آن و شیمیایی نبودن است . 

 

مرحله بعدی اضافه کردن جوش شیرین 

مقداری جوش شیرین داخل وان بریزید. شما باید به ازای هر فنجان سرکه ای که در وان می ریزید، حدود ⅓ یک فنجان جوش شیرین بریزید. محلول باید حباب بزند.

سر دوش را در وان سرکه قرار دهید. سر دوش خود را به طور کامل در وان سرکه فرو کنید. مطمئن شوید که حداقل یک ساعت زیر آب بماند.

1 ساعت منظر بمانید 

یک ساعت صبر کن سر دوش خود را در سرکه خیس کنید. همچنین اگر می‌خواهید تمیزی عمیق‌تری داشته باشید، می‌توانید سر دوش خود را یک شب در آنجا بگذارید.

سر دوش را بشویید. آب را از سینک روی سر دوش خود بریزید. سرکه اضافی را بشویید و با یک پارچه تمیز کنید.

در مرحله بعد سردوش را با فشار زیاد آب عبور دهید تا رسوبات خالی شوند .

سردوش را مجددا نصب نمایید

سر دوش را دوباره وصل کنید. دوش خود را روشن کنید. اجازه دهید دوش شما برای چند دقیقه اجرا شود تا سرکه ای که ممکن است هنوز داخل سر دوش باشد از بین برود.

 

 

آموزش تمیز کردن سردوش به صورت نقطه ای 

سر دوش را جدا کنید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، دفترچه راهنمای حمام خود را بررسی کنید. بسیاری از دوش ها به سادگی از گردن دوش خارج می شوند، اما برخی متفاوت هستند. اگر به تازگی یک سر دوش جدید نصب کرده اید و دارای گارانتی است، مطمئن شوید که آن را مطابق دستورالعمل بسته بندی انجام دهید.

یک مسواک یا پارچه نرم را در سرکه سفید آغشته کنیدسر دوش خود را با مسواک تمیز کنید. به سوراخ های کوچکی که آب از آنها می گذرد توجه ویژه ای داشته باشید. برای تمیز کردن سر دوش نیز می توانید از پارچه پارچه ای استفاده کنید.

  • اگر سرکه سفید ندارید، مسواک را با آب خیس کنید و سر دوش را با آن بشویید.
  • یک برس اسکراب نیز می تواند برای این کار خوب عمل کند.

سردوش شما تمیز است و فشار آب شما بالا رفته است !

برای دیدن نمونه های نصب شده کابین دوش گروه یونیک با شماره های زیر در تماس باشید .

021-22346623
021-22346603
09129321380

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *