کابین دوش شیشه ای حمام امروزه طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است . کابین دوش شیشه ای حمام زیبایی و نظم بسیار ویژه ای را به محیط شما می بخشد. کابین دوش حمام هم از نظر بهداشت محیط حمام شما و هم از نظر جلوه ای که به محیط شما می بخشد ، بسیار ویژه و دلنشین می باشد. کابین دوش حمام کیفیت بالایی را دارا می باشد. کابین دوش حمام مقاومت بالایی داشته و بسیار از افراد در مورد مقاومت این سازه ی بسیار زیبا و دلنشین سوالاتی دارند که موجب تردید در خرید آن ها می شود . در این مطلب به صورت کامل می پردازیم به سوالت متداول خرید کابین دوش حمام و معرفی تولید کننده لوکس و زیبای کابین دوش در ایران ، که کیفیت بالایی را دارا می باشد.

 

سوالات متداول کابین دوش حمام

ابعاد و اندازه ی مناسب برای حمام من چقدر است؟

ابعاد و اندازه ی کابین دوش حمام بستگی به فضای مورد نظر شما داشته و برای تعیین این مورد باید کارشناس مورد نظر ابعاد مورد نظر شما را اندازه گیری نماید. با این حال، اندازه استاندارد دوش 800×800 میلی متر است که برای اکثر فضاهای دوش مناسب است.

با توجه به یک فضای کوچک و شلوغ، گزینه های محدودی برای امتحان کردن دارید.

با این حال، در بیشتر مکان ها، کوچکترین اندازه موجود برای کابین دوش 800 میلی متر در 800 میلی متر است. شما همیشه می توانید بسته به نیاز خود سایزهای دیگری را انتخاب کنید.

کابین دوش دو تا شده و ربع به دلیل طراحی بهتری که برای صرفه جویی در فضا دارند، محبوب ترین گزینه ها هستند.

آنها همچنین جایگزین بهتری برای اتاقک های مربعی و مستطیلی هستند که برای قرار گرفتن در آنها به فضای کافی نیاز دارند.

طرح کلی شکل منحنی محفظه حداکثر اتاق را بدون به خطر انداختن فضای حمام ارائه می دهد.

اگر نمی خواهید محفظه در حمام شما بیرون زده و شلوغ تر شود، می توانید از فضای بین دو دیوار مجاور استفاده کنید.

این نه تنها فضای دوش جادار را فراهم می کند، بلکه ظاهر تمیزتر و بهتری را نیز به آن اضافه می کند.

 

اندازه مناسب برای حمام بزرگ

افرادی که حمام های بزرگتری دارند این کار را آسان تر می کنند. در صورت داشتن فضای عمیق، هیچ محدودیتی برای نصب در حمام وجود ندارد.

با این حال، با فضای بزرگ‌تر، باید کابین‌های دوش بزرگ‌تری نصب کنید که به طور کلی اندازه حمام را تکمیل می‌کنند.

اندازه معمولی کابین دوش برای حمام های بزرگ از 48 اینچ در 36 اینچ یا 1200 میلی متر در 900 میلی متر شروع می شود.

سایر گزینه های اندازه برای کابین دوش حمام بزرگ عبارتند از 1400 میلی متر، 1500 میلی متر، 1600 میلی متر و 1700 میلی متر.

کابین دوش معمولی برای حمام های بزرگ شامل کابینت های مربع و مستطیل می باشد.

اگر یک محفظه مستطیلی را انتخاب می کنید، ممکن است مجبور شوید اندازه آن را سفارشی کنید، زیرا این ها در اندازه های نسبتا کوچکتر موجود هستند.

کابین دوش و اتاق های مرطوب نیز گزینه های استاندارد برای افرادی با حمام بزرگتر هستند.

کابین دوش حمام از چه جنسی ساخته شده است؟

کابین دوش حمام ، از جنس شیشه سکوریت می باشد ، کابین دوش حمام دارای کیفیت بالایی می باشد ، این شیشه های سکوریت کاملا مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. کابین دوش حمام دارای ضخامت بالای 6 میل در جنس شیشه سکوریت باید باشد ، تا کیفیت مطلوبی را به شما القا کند . کابین دوش حمام از ترکیب یراق آلات نیز برای ساخت فرم دور و همچنین فیکس کردن به پایه ساخته شده است.

آیا کابین دوش از استیل، یا پلاستیک مقاوم استفاده شده است؟

کابین دوش شیشه ای از استیل ، پلاستیک ، شیشه برای ساخت یراق آلات شیشه استفاده می شود. بیس نرده شیشه ای از جنس شیشه بوده و هیچ ارتباطی به استیل یا پلاستیک نداشته است.

سیستم آب و فشار آب کابین دوش به چه صورت است؟

سیستم آب و فشار کابین از لوله کشی محل مورد نظر ، گرفته شده و در نمونه های لوکس جدید به صورت مخفی از داخل گرفته می شود.

آیا کابین دارای سیستم گرمایشی موثری است؟

بله کابین دوش دارای حفظ سیستم گرما و سرما  می باشد . برای گرم شدن محل استحمام نیاز به آپشن خاصی نبوده و تمامی تمهیدات توسط گروه یونیک انجام می شود.

آیا کابین دارای سیستم تهویه‌ای مناسب برای حفظ هوای تازه است؟

کابین دوش حمام را می توانید مجهز به سیستم هواکش قوی نمایید. کابین دوش حمام را در نمونه های مختلف می توانید در محل مورد نظر داشته باشید. کابین دوش حمام در بخش تهویه نیز هیچ مشکلی نداشته و شما می توانید این تهویه را برای این سیستم انتخاب نمایید.

قیمت کابین دوش چقدر است؟

قیمت کابین دوش حمام ، در مجموعه گروه یونیک از 12 میلیون تا 24 میلیون تومان طبقه بندی می شود. .و این بستگی به میزان سفارش شما دارد . در مواردی بنا بر درخواست مشتری درخواست زراحی ویژه ، وان و جکوزی نیز وجود دارد ، که توسط گروه یونیک انجام می شود.

آیا کابین دوش حمام گارانتی دارد ؟

کابین دوش حمام در مجموعه گروه یونیک ، همانند سایر فعالیت هایی که ارائه می شود ، از قبیل نرده شیشه ای ،کابین دوش حمام ، پارتیشن شیشه ای ، دارای گارانتی 2 ساله می باشد. کابین دوش حمام دارای حساسیت بسیار بالایی بوده و همانند سایر مواردی که به آن اشاره شد ، باید در نصب آن دقت لازم را نصاب داشته باشد و تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید.

 

نتیجه گیری

کابین دوش شیشه‌ای حمام، به دلیل زیبایی، نظم و کیفیت بالا، امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کابین‌ها علاوه بر ایجاد یک محیط شیک و دلنشین، از نظر بهداشت محیط حمام نیز بسیار موثر هستند. در این متن، به برخی از سوالات متداول درباره خرید و مشخصات کابین دوش حمام پرداخته شده است.

ابعاد و اندازه‌ی کابین دوش به فضای مورد نظر شما بستگی دارد، اما اندازه‌ی استاندارد آن معمولاً 800×800 میلیمتر است. برای فضاهای کوچک، کابین‌های دوش دوتایی و ربعی پیشنهاد می‌شوند که جایگزین مناسبی برای اتاقک‌های مربعی و مستطیلی محسوب می‌شوند.

برای حمام‌های بزرگ‌تر، اندازه‌های بزرگتری از 48 اینچ در 36 اینچ مناسب هستند. کابین‌های دوش معمولی برای حمام‌های بزرگ از انواع مربع و مستطیلی تشکیل شده‌اند.

کابین دوش‌ها از جنس شیشه سکوریت ساخته شده‌اند که بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما هستند. همچنین، برای ساخت یراق‌آلات شیشه، از استیل و پلاستیک استفاده می‌شود.

سیستم آب و فشار آب کابین دوش از لوله‌کشی مخفی شده است و کابین‌های دوش معمولاً دارای سیستم گرمایشی و تهویه‌ای مناسب هستند.

قیمت کابین دوش حمام بستگی به اندازه و سفارش شما دارد، اما معمولاً در محدوده‌ی 12 تا 24 میلیون تومان است. این کابین‌ها همچنین دارای گارانتی 2 ساله می‌باشند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *