کابین دوش حمام یک فضای خصوصی است که در حال حاضر مردم بسیار نگران آن هستند، با توجه به فشار روزافزون زندگی افراد مدرن، بسیاری از افراد پس از بازگشت در شب تمایل به استراحت دارند و به فکر حمام آب گرم برای شادابی بدن خسته خود خواهند بود. بافر پس چگونه باید اتاق دوش را انتخاب کنیم؟ در انتخاب اتاق دوش به چه مشکلاتی باید توجه کرد؟ در مرحله بعد، اجازه دهید ویرایشگر درباره دانش خرید اتاق دوش و اقدامات احتیاطی خرید با شما به طور مفصل صحبت کند.

1. نحوه انتخاب اتاق دوش

1. به سبک نگاه کنید

روش های پیشگیری زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به اندازه حمام خود انتخاب کنید.

2. به در نگاه کنید

جهت درب سرویس بهداشتی هر نوع آپارتمان ممکن است متفاوت باشد و با توجه به موقعیت سرویس بهداشتی می توان دهانه های مختلفی را انتخاب کرد.

 

3. به مواد نگاه کنید

حتما ساختار اتاق دوش و ضخامت مواد را به دقت رعایت کنید.

2. برای انتخاب اتاق دوش چه اقداماتی باید رعایت شود؟

1. ضخامت

به طور کلی، اتاق دوش نیاز به ضخامت خاصی دارد، اگر خیلی نازک باشد، ممکن است ترک بخورد و همچنین ممکن است منجر به مقاومت ضعیف در برابر ضربه و فشار شود، و تکان دادن آن آسان است، که ممکن است بدن انسان را تحت تاثیر قرار دهد. دوش گرفتن سلامتی

2. پردازش اسکلت

قسمت اسکلت حمام از آلیاژ آلومینیوم مرغوب ساخته خواهد شد و علاوه بر آن باید دارای عملکرد ضد خوردگی و زنگ زدگی باشد تا رنگ از بین نرود و ظاهر آن دچار مشکل نشود.

3. کیفیت

اتاق دوش مکانی است که در تماس نزدیک با بدن است، بنابراین انتخاب محصولات سازگار با محیط زیست، غیر سمی و بی ضرر از نظر کیفیت ضروری است. ببینید آیا برچسب CCC* در قسمت بیرونی و علامت تجاری محصول وجود دارد، این باید اولین انتخاب باشد.

 

4. مواد

در واقع، اکثر مردم هنوز درگیر انتخاب مواد حمام هستند، زیرا در سال های اخیر برخی از شیشه های سکوریت منفجر شده اند و بسیاری از مردم بیشتر نگران این هستند که آیا تمام شیشه های سکوریت منفجر می شوند یا خیر. در واقع برخی از انفجارهای رایج عبارتند از عمدتاً به دلیل نصب نامناسب و مشکلات کیفی شیشه سکوریت می باشد که در صورت رعایت دقیق کیفیت و جنس در هنگام خرید از آسیب های غیرضروری کاسته خواهد شد.

5. ساختار اتاق دوش

اگر ساختار اتاق دوش را به خوبی نمی شناسید، باید از یک متخصص بخواهید که آن را مشاهده کند و چیدمان واقعی خانه خود را برای سفارشی کردن اتاق دوش مناسب برای اطمینان از استفاده ایمن و صحیح ترکیب کنید.

موارد بالا نحوه انتخاب اتاق دوش و دانش مربوطه در مورد اقدامات احتیاطی خرید اتاق دوش است که توسط سردبیر Qizhuang.com به اشتراک گذاشته شده است.

 

نکاتی در مورد نصب 

اتاق دوش بخش بسیار مهمی از دکوراسیون حمام است.هر روز بدن خسته خود را به خانه می کشانیم.پس از یک روز سخت مطالعه و کار، گرفتن حمام آب گرم در خانه به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید. انتخاب اتاق دوش باید به این صورت باشد. در نظر گرفته شده از نظر راحتی و کیفیت، بیایید نگاهی به نکات کلیدی خرید اتاق دوش و ترتیب مراحل نصب اتاق دوش بیندازیم.

1. نکات کلیدی برای انتخاب اتاق دوش چیست؟

1. شیشه حمام باید ضد خش باشد

کیفیت شیشه دوش بسیار حیاتی است.شیشه های معمولی را نمی توان به عنوان اتاق دوش استفاده کرد.باید از شیشه های سفتی استفاده شود و در انتخاب شیشه باید به این چهار جنبه توجه کرد: لوگوی 3C* که مستقیماً روی شیشه چاپ می شود. بهتر است؛ شیشه سکوریت ضخامت 6 میلی متر، 8 میلی متر، 10 میلی متر و سایر مشخصات، و همچنین شیشه سیمی محبوب N+N است؛ بررسی کنید که آیا لبه شیشه آسیب دیده است، آیا عملیات پخ و لبه صاف است یا خیر؛ شیشه اتاق دوش دارای سرعت انفجار مشخصی است، اتاق دوش شیشه باید با فیلم ضد انفجار چسبانده شود.

2. نوار لاستیکی در اتاق دوش باید محکم باشد

اتاق های دوش با کیفیت بالا الزامات سختگیرانه ای برای آب بندی دارند و نباید در نوارهای مغناطیسی درب و نوارهای لاستیکی نگهدارنده آب نقطه شکستی وجود داشته باشد. نوار آب بندی بین درب های شیشه ای باید مغناطیسی باشد و عملکرد آب بندی بهتر خواهد بود.

3. نیم رخ اتاق دوش باید محکم باشد

اتاق دوش نه تنها به شدت مواد را انتخاب می کند، بلکه دارای عملیات چند لایه روی سطح پروفیل ها است. روکش محکم است، رنگ روشن است، خوردگی آن آسان نیست و ضخامت آن مطابق با استانداردهای تولید اتاق دوش است. .

4. قرقره های اتاق دوش باید در برابر سایش مقاوم باشند

نشیمنگاه چرخ قرقره باید از مواد مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شود که در برابر فشار و سایش مقاوم باشد. و آب بندی صندلی چرخ بهتر است، بخار آب به راحتی به چرخ نفوذ نمی کند تا صافی قرقره تضمین شود.

5. دهانه حمام باید راحت باشد

بیشتر درهای اتاق دوش به صورت فشاری و صاف باز می شوند. فشار کش ایمن است، فضا را اشغال نمی کند و بیشتر برای خانواده هایی با حمام های کوچک مناسب است، اما ریل های کشویی به راحتی خاک را جمع می کنند یا در اجسام سخت می افتند و تمیز کردن آن را دشوار می کنند. دهانه جانبی*، مناسب برای حمام های بزرگ. سوئیچ راحت و بدون دردسر است، اما نیرو باید یکنواخت باشد و نباید اشیایی وجود داشته باشد که به راحتی برخورد شود. شما می توانید با توجه به وضعیت خانه بازهای مختلف * را انتخاب کنید.

6. دسته حمام باید ایمن باشد

طراحی دسته و محل قرارگیری اتاق دوش باید در ترکیب با ظاهر محصول تعیین شود و طراحی ظاهری باید الزامات ایمنی را برآورده کند. برای خانواده هایی که افراد مسن و کودکان در خانه دارند، هنگام حمام کردن، به راحتی هنگام حمام کردن به دستگیره با لبه ها و گوشه های خیلی تیز برخورد می کنند.

انتخاب و نصب اتاق دوش

2. ترتیب مراحل نصب اتاق دوش چگونه است

1. بازرسی محصول

قبل از نصب دوش، ابتدا باید اتاق دوش را از بسته بندی خارج کنیم و بررسی کنیم که آیا لوازم جانبی اتاق دوش مطابق دستورالعمل کامل است یا خیر. هنگام باز کردن بسته بندی شیشه در اتاق دوش، باید یک پوسته کاغذی روی زمین قرار دهیم و شیشه را روی دیوار شیبدار قرار دهیم. همچنین همه باید بررسی کنند که آیا شیشه شیشه ایمن است یا خیر، آیا ترک دارد و غیره. قبل از نصب، ما همچنین باید فیلم محافظ روی ریل های جانبی اتاق دوش، پایه و سایر لوازم جانبی را جدا کنیم.

2. درمان محل نصب

هنگام نصب دوش یک خط ابتدا باید بررسی کنیم که آیا فونداسیون سنگی اتاق دوش طبق نیاز نصب شده است یا خیر و با استفاده از تراز بررسی کنیم که آیا فونداسیون سنگی به صورت روان نصب شده است یا خیر. قبل از نصب رسمی، باید از ابزارهایی مانند کهنه یا موبر برای تمیز کردن پایه سنگی اتاق دوش استفاده کنیم.

3. قاب را جمع کنید

ابتدا باید ریل های جانبی را نصب کنید. دو ریل کناری را در کنار شالوده سنگی قرار می دهیم و با استفاده از یک تراز بررسی می کنیم که آیا ریل های کناری به صورت عمودی قرار گرفته اند یا خیر.سپس با یک نشانگر محل سوراخکاری ریل های جانبی را مشخص می کنیم و از مته برقی برای سوراخکاری استفاده می کنیم. در محل های مشخص شده روی دیوار سوراخ هایی ایجاد کنید.نرده های جانبی را در جای خود قرار دهید و پیچ های ثابت را محکم کنید. ریل کناری دیگر اتاق دوش نیز به همین ترتیب تعبیه شده است.

بعد پایه را نصب می کنیم. قبل از نصب پایه باید به شکاف بین ریل کناری و فونداسیون سنگی درزگیر بمالیم سپس پایه را روی پایه سنگی قرار داده و فاصله بین پایه و ریل کناری را با درزگیر پر کنیم.

بعد ریل بالایی را نصب کنید. روی ریل بالایی دو ریل وجود دارد، چرخ های تعلیق را روی ریل بالایی قرار می دهیم، به طور کلی دو چرخ تعلیق روی یک ریل قرار می گیرند، سپس ریل بالایی را روی دو ریل جانبی قرار می دهیم و فشار می دهیم تا ثابت شود. ریل بالا

*درپوش را نصب کنید. ضد ضربه را روی موقعیت مربوط به ریل کناری و ریل پایین قرار می دهیم و سپس با پیچ آن را ثابت می کنیم. پیچ های روی استاپ تاب را می توان با درپوش های تزئینی پوشاند. هنگام نصب، فاصله نصب ضد ضربه باید یکنواخت باشد.

4. شیشه و سایر لوازم جانبی را نصب کنید

به طور کلی شیشه دوش سوراخ شده است.شیشه را به قاب حمام بلند می کنیم، انتهای پایین شیشه را روی درب پایه قرار می دهیم، شیشه را با گیره شیشه ریل آویزان می بندیم. و با پیچ آن را ثابت کنید.نوار چسب را کنار شیشه نزدیک ریل کناری نصب کنید. شیشه دیگر را همه به همین ترتیب نصب کردند. *دستگیره کششی شیشه درب شیشه را با پیچ ثابت می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *