قیمت روز شیشه سکوریت


کمی در مورد شیشه سکوریت بدانید

شیشه سکوریت شده اغلب در کاربردهایی استفاده می شود که استفاده از شیشه استاندارد می تواند خطر بالقوه ای داشته باشد. شیشه سکوریت قوی تر از شیشه استاندارد است و در صورت شکستن به قطعات بزرگ تبدیل نمی شود. این مهم است، زیرا می تواند تا حد زیادی خطر احتمالی را در صورت شکستگی به حداقل برساند. شیشه سکوریت که از طریق فرآیند گرمایش شدید و خنک کننده سریع تولید می شود، بسیار سخت تر از شیشه معمولی است.

 

ایمن و مطمئن 

در صورتی که شیشه سکوریت بشکند، به سنگریزه های کوچکی تبدیل می شود که فاقد لبه های خطرناک و تیز هستند. از آنجایی که شیشه های سکوریت بسیار ایمن تر از شیشه های معمولی در نظر گرفته می شوند، ممکن است در اینجا اغلب به عنوان شیشه ایمن یا شیشه مقاوم نامیده می شود. شیشه سکوریت کاربردهای بسیار متنوعی دارد که تقریباً در همه جا پیدا خواهید کرد. در واقع، درهای دوش در حمام شما یا شیشه جانبی یک وسیله نقلیه موتوری نمونه هایی از شیشه های سکوریت شده هستند.

یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت، توانایی ایستادن در برابر حرارت متوسط ​​243 درجه سانتی گراد است. فرآیندی که این شیشه تقویت شده را ایجاد می کند، آن را در برابر حرارت نیز مقاوم می کند.

 

این امر باعث می شود که شیشه سکوریت راه حلی عالی برای شرایطی باشد که خطر شکستن شیشه در اثر ضربه یا گرمای متوسط ​​وجود دارد. شیشه سکوریت اغلب برای درهای شومینه ، در سنگ تراشی و شومینه های پیش ساخته استفاده می شود.

 

اگر شیشه سکوریت شده در معرض دمای بالاتر قرار گیرد، به تدریج ساختار شیشه را ضعیف می کند و در نتیجه آن را مستعد شکستن می کند. شیشه سکوریت در کاربردهای چوب سوز توصیه نمی شود.

خواص شیشه سکوریت

 

  • تطبیق پذیری: شیشه های سکوریت شده را می توان به اشکال و سبک های مختلف برای پاسخگویی به کاربردهای مختلف شکل داد.

 

  • مقاومت در برابر ضربه: مقاومت در برابر ضربه شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه فلوت بسیار بالا است. این کار به مقاومت در برابر شرایط و دماهای شدید کمک می کند.

 

  • استحکام: شیشه سکوریت شده می تواند 3 تا 7 برابر قوی تر از شیشه آنیل شده باشد، که آن را برای کاربردهای سخت تر با بارهای محیطی بالا مناسب می کند.

 

  • شکست نور: شیشه سکوریت مانند شیشه فلوت شفاف نیست، زیرا فرآیند تمپر باعث ایجاد برخی شکست های نوری می شود.

 

  • ساخت: هر گونه برش یا تغییر شکل   باید قبل از تمپر انجام شود، زیرا این فرآیندها پس از گرم شدن شیشه باعث شکستگی شیشه می شوند.

شیشه های سکوریت در کجا به کار میروند

  • نرده های شیشه ای کنسولی
  • پارتیشن
  • درب های تمام شیشه ای
  • آج و کف پله های شیشه ای
  • کابین دوش
  • سطح روی میز

قیمت روز شیشه سکوریت 

برای دریافت قیمت روز و لحظه ای شیشه سکوریت ، با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید . برای دریافت قیمت آنی شیشه سکوریت با شماره های زیر در تماس باشید . هم چنین برای دیدن مطالب آموزشی بیش تر می توانید به بخش وبلاگ گروه یونیک مراجعه نمایید .

شماره های تماس با ما 

021-22346623
021-22346603
09129321380

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *