اگر به دنبال دستیابی به یک طراحی مدرن از ساختمان خود هستید، بدون اینکه ایمنی، دوام و مهمتر از همه دید را قربانی کنید، سیستم های نرده شیشه ای انتخاب مناسبی برای شما هستند. در سال های اخیر، آنها بهترین انتخاب در سراسر اروپا هستند.

به لطف طراحی بدون قاب سیستم های نرده شیشه ای، احساس فضای باز و بدون محدودیت ایجاد کنید. آنها گزینه ای شیک برای بالکن ها، تراس ها، پله ها، نرده ها، استخرها، سایبان ها و موارد دیگر هستند. تنوع گسترده ای از تغییرات شیشه به شما کمک می کند تا به راحتی به طرح مورد نظر خود برسید.

چرا نرده شیشه ای را انتخاب کنید

چرا نرده های شیشه ای از گروه یونیک را انتخاب کنید؟

گروه یونیک پیشرو در بازار سیستم های نرده شیشه ای است. در اینجا قیمت ها را مستقیماً از سازنده دریافت می کنید. به لطف تجربه ما در نصب، طراحی، تولید و کنترل کیفیت، ما می توانیم برخی از خلاقانه ترین راه حل ها را برای سیستم های نرده شیشه ای در اروپا به شما ارائه دهیم. کیفیت را انتخاب کنید و محصولی مطمئن و ماندگار به مشتریان خود ارائه دهید.

نرده شیشه ای عرشه شیشه رنگی نصب کنار

 

نرده شیشه ای بدون قاب
پرس و جو برای ما ارسال کنید
تمام نرده های شیشه ای را اینجا ببینید

نرده شیشه ای چه مزیت هایی نسبت به سایر انواع نرده دارد؟

ترکیب کامل نرده‌های شیشه‌ای با انواع مواد، آنها را به انتخابی مناسب برای تقریباً هر پروژه‌ای تبدیل می‌کند که در آن طراحی تمیزتر و بازتر جستجو می‌شود. مزایای اصلی سیستم های نرده شیشه ای عبارتند از:

  • منظره بدون مانع : وقتی خانه یا ساختمان تجاری شما منظره زیبایی را ارائه می دهد، آخرین چیزی که می خواهید این است که آن را با یک تخته، نرده چوبی با دیوارهای ضخیم یا آلومینیومی پنهان کنید، حتی کمتر با نرده آهنی. نرده های شیشه ای بدون قاب این توهم را ایجاد می کنند که هیچ مانعی بین شما و منظره وجود ندارد. به این ترتیب آنها به طراحی منحصر به فرد بیرونی پروژه شما کمک می کنند.
  • تعمیر و نگهداری آسان: سیستم های نرده شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آنها یک گزینه پایدار حتی زمانی که در معرض شرایط آب و هوایی ناهموار ثابت هستند. مشکل کپک زدن که اغلب روی نرده های چوبی دیده می شود و مشکل زنگ زدگی نرده های آهنی نیز برطرف می شود.
  • ایمنی : با استفاده از نرده های شیشه ای، چه برای تراس در فضای باز یا یک راه پله داخلی، گزینه ایمن را انتخاب می کنید و نیازی نیست نگران کودکان و حیوانات خانگی باشید که ممکن است در فواصل بین نرده ها سقوط کنند، بالا بروند یا آسیب ببینند. ما استفاده از شیشه های لمینت شده را توصیه می کنیم. این شیشه 5 تا 7 برابر قوی تر از شیشه های غیر سکوریت است و به لطف لمینت چسبنده (PVB) خطر شکستن و خرد شدن به قطعات زیادی وجود ندارد، زیرا PVB ساختار شیشه را حتی در صورت شکستگی دست نخورده نگه می دارد.
  • طراحی منحصر به فرد :چه در حال نصب جدید باشید و چه در حال تعویض نرده های قدیمی، نرده های شیشه ای که یکبار نصب شده اند، جلوه “وای” را در هر بازدیدکننده ای ایجاد می کنند. خطوط تمیز و نمای باز که نرده های شیشه ای ارائه می دهند، منجر به طراحی نهایی خیره کننده می شود.
  • نور طبیعی بیشتر : یکی از مفاهیمی که در ساخت و سازهای جدید رایج است، توانایی ورود نور طبیعی بیشتر است. نرده های شیشه ای راه حل مناسبی برای خانه و محل کار هستند، زمانی که می خواهید میزان نور طبیعی وارد ساختمان را افزایش دهید. نرده های شیشه ای راه حلی پایدار برای تنظیم بهره وری انرژی و کاهش استفاده از نور مصنوعی است.

اگر به دنبال انتخاب مناسب ترین گزینه برای پروژه خود هستید ، تجربه ما در طراحی، تولید و نصب انواع مختلف سیستم های نرده مفید خواهد بود . با ما تماس
بگیرید تا در اسرع وقت پیشنهادی را برای شما ارسال کنیم.

سیستم های نرده شیشه ای چه کاربردهایی دارند؟

نرده های شیشه ای به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا ایمنی، دید را افزایش می دهند و به مدرن سازی طراحی کمک می کنند. اغلب مشتریان ما از نرده های شیشه ای برای موارد زیر استفاده می کنند:

نرده شیشه ای برای عرشه و بالکن

مزایای نرده های شیشه ای برای عرشه و بالکن از نظر طراحی مشهود است. آنها بدون شک به ظاهری جادارتر و مدرن تر منجر می شوند. از نظر عملکرد، آنها از هیچ نوع نرده دیگری برای عرشه کم نیستند. نرده های شیشه ای استحکام، امنیت و نگهداری آسان را ارائه می دهند. آنها منظره ای بدون مانع ایجاد می کنند و در شرایط آب و هوایی مختلف عمر طولانی تری دارند. متداول ترین گزینه انتخاب شده توسط مشتریان ما نرده شیشه ای با شیشه لمینت شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد نرده های شیشه ای برای عرشه و بالکن در اینجا
نرده شیشه ای برای بالکن و تراس
نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای برای پله ها

نرده های شیشه ای برای پله ها برای پله های داخلی و خارجی استفاده می شود. آنها نه تنها اجازه می دهند نور از آنها عبور کند، بلکه طراحی بصری را با امکان دید پانوراما از مناظر اطراف و دکوراسیون داخلی بهبود می بخشد.

برای نرده های شیشه ای پله ها، ما یک سیستم نقطه ای با عنکبوت (نگهدارهای شیشه ای) ساخته شده از فولاد ضد زنگ ارائه می دهیم. سیستم نقطه ما و بخشی از سیستم های نرده آلومینیومی ما امکان نصب جانبی را فراهم می کند. با این نوع نصب، لازم نیست بخشی از فضای راه پله (معمولاً حدود 10٪) را قربانی کنید، همانطور که در مورد سایر انواع سیستم های نرده شیشه ای برای پله ها وجود دارد.

نرده شیشه ای برای استخر

نرده های شیشه ای برای استخر، ایمنی مطابق با سبک است. نرده های شیشه ای استخر نیز نامیده می شوند و جایگزینی شیک برای نرده های معمولی استخر ارائه می دهند که به افراد امکان دیدن محیط اطراف را می دهند. نرده های شیشه ای استخر زیبا و مدرن، امنیت را بدون قربانی کردن زیبایی شناسی بهبود می بخشد. آنها جان انسان ها را نجات می دهند – کارشناسان برجسته نصب نرده های شیشه ای در اطراف محل استخر را به عنوان بهترین راه برای جلوگیری از حوادث ناشی از افتادن کودکان در استخر توصیه می کنند. گزینه‌های ایمنی ما شامل نرده‌های شیشه‌ای چند لایه با سطحی برای جلوگیری از بالا رفتن، دید واضح از طریق شیشه است تا بتوانید به راحتی کودکان را تماشا کنید، و دروازه‌های استخر با لولاهای خود بسته شونده برای محدود کردن دسترسی به آب در صورت نیاز.

 

نرده شیشه ای حصار استخر

سایبان های شیشه ای

همانند نرده های شیشه ای، سایبان های شیشه ای نیز انتخابی قابل اعتماد و بسیار شیک هستند. آنها در حال تبدیل شدن به یک گزینه رایج برای عرشه ها، درهای ورودی، پنجره ها، اسکله های اتومبیل و ایستگاه های اتوبوس هستند. آنها برای هر پروژه ای که نیاز به محافظت در برابر شرایط آب و هوایی مانند باران، باد یا برف وجود دارد، مناسب هستند. برای سایبان ها از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت استفاده می شود که استحکام آنها را تضمین می کند. سایبان شیشه ای می تواند افزودنی عالی برای هر طراحی بیرونی باشد و به ویژه در ترکیب با نرده های شیشه ای برای عرشه و نرده های شیشه ای برای پله ها مناسب است.

نتیجه گیری 

طیف گسترده ای از سیستم های نرده شیشه ای در بازار وجود دارد. عوامل اصلی تعیین کننده قیمت، کیفیت مواد مورد استفاده برای تولید، ساخت و ظاهر است. یکی دیگر از عوامل مهم تعیین کننده قیمت نهایی نرده شیشه ای خود شیشه است. تمپر شده، لمینت یا لمینت شده، ضخامتش چقدر است، آیا اصلاحاتی دارد؟ همچنین مهم است که آیا نصب در پیشنهاد گنجانده شده است یا خیر.

مانند اکثر محصولات موجود در بازار، گزینه های اقتصادی برای نرده های شیشه ای وجود دارد که در آن پروفیل آلومینیومی از نظر ساختار ساده تر است و فقط از شیشه های سکوریت شده یا چند لایه استفاده می کند. ما درگروه یونیک به‌عنوان یک تولیدکننده نرده‌های شیشه‌ای، به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که به سراغ ارزان‌ترین گزینه‌ها نروند، زیرا دارای جنبه‌های منفی هستند. علیرغم هزینه های اولیه بالاتری که با یک سیستم با کیفیت و شیشه های لمینیت سخت شده خواهید داشت، با آنها قابلیت اطمینان و استفاده طولانی مدت بیشتری خواهید داشت. گزینه های ارزان قیمت برای طراحی (ساختار) بهینه نیستند، که همچنین منجر به استحکام ضعیف تر نرده می شود. و هنگامی که صحبت از شیشه به میان می آید، شیشه های سکوریت شده و لمینت اغلب ممکن است در حین نصب ترک بخورند یا بشکنند. تعویض حتی یک شیشه نرده شکسته یا ترک خورده می تواند هفته ها به زمان لازم برای تکمیل نرده اضافه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *