شیشه مات شونده یا شیشه اسمارت

شیشه های اسمارت که با نام های شیشه های مات شونده یا شیشه های هوشمند شناخته می شوند ، کاربرد بسیار زیادی را در جداسازی فضاها از یکدیگر دارند . توسط شیشه های هوشمند شما با فشاردادن یک دکمه به مات کردن شیشه های خود می پردازید. شیشه های مات شونده ، کاربرد بسیار زیادی را در فضاهای اداری داشته و همچنین در فضاهایی مثل رستوران ها و ادارات نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

کاربرد شیشه های هوشمند چیست

شیشه‌های هوشمند می توانید آن را در هر جایی از ادارات گرفته تا بیمارستان ها و خانه های مسکونی نصب نمایید. این به این دلیل است که یک محصول فوق العاده همه کاره است.این به این معنی است که از این شیشه می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید و کاربردهای بسیار زیادی را دارند. همچنین محدودیت استفاده نداشته و در تمامی فضاها می توانید از این نوع شیشه استفاده نمایید. توجه داشته باشید این شیشه است که با ریموت کنترل می شود.

 

مزایای شیشه هوشمند چیست 

از مزایای شیشه هوشمند می توان به موضوع نور اشاره نمود. شما با شیشه های اسمارت هم نور را داید و هم می توانید مات بودن و جداسازی را تجربه نمایید. به کمک یک شیشه هوشمند شما می توانید به راحتی و خیلی سریع به مات کردن فضا بپردازیم . از مزایای شیشه هوشمند می توان به تمیز نمودن شیشه اشاره نمود . همچنین تمیز کردن شیشه های هوشمند از دیگر مزایای آن است که می توان به راحتی به تمیز کردن آن پرداخت .

  • شیشه هوشمند دارای خاصیت عایق صدا است زیرا با قرار دادن لایه های قابل تعویض بین دو قطعه شیشه چند لایه و سکوریت ساخته می شود.
  • همچنین شیشه ایمنی است و به عنوان یک مانع در برابر ورود اجباری عمل می کند.
  • شیشه هوشمند با مسدود کردن نور UV و IR کارایی انرژی را بهبود می بخشد.
  • شیشه حریم خصوصی همچنین می تواند به عنوان صفحه نمایش عقب یا تخته سفید استفاده شود، ویژگی که در سینماهای خانگی، اتاق های کنفرانس محبوب است.

شیشه ها چگونه مات می شوند؟

حاوی کریستال‌های مایع ریز هستند که با استفاده از الکتریسیته هماهنگ هستند و شیشه را شفاف می‌کنند. شیشه هوشمند با اعمال جریان الکتریکی از شفاف به مات تبدیل می شود.

چرا شیشه های هوشمند نصب کنیم ؟

کاهش هدر رفت انرژی

شیشه هوشمند با محافظت از خانه شما در روزهای گرم تابستان و ماه های سرد زمستان راه حلی کارآمد ارائه می دهد. در عین حال که از مزایای عایق بهبود یافته در برابر اتلاف یا افزایش گرما لذت می برید، دید واضحی از پنجره ها خواهید داشت.

صرفه جویی در انرژی

شیشه های هوشمند می توانند هزینه های انرژی را تا 30 درصد در ماه های تابستان کاهش دهند.

نور طبیعی کافی

حتی شیشه هوشمند حالت مات آن اجازه می دهد تا حدود دو سوم از نور طبیعی روز عبور کند و در عین حفظ حریم خصوصی، نیاز به نور مصنوعی را به حداقل برساند.

امنیت پیشرفته

شیشه‌های هوشمند شیشه‌های ایمنی لمینت شده و سکوریت شده هستند و لایه فیلم شیشه را در صورت شکستگی در کنار هم نگه می‌دارد و از سرنشینان و وسایل محافظت می‌کند.

 

مصرف برق شیشه هوشمند چقدر است 

شیشه های هوشمند یه یک منبع الکتریکی متکی هستند و با برق 110 ولت کار می کنند . مصرف برق آن ها نیز 3 تا 5 وات بر متر مربع می باشد.

طول عمر شیشه های هوشمند چقدر است

شیشه های هوشمند قابل تعویض می توانند حداقل 100000 ساعت روشن بماند. این به این معنی است که متوسط ​​عمر شیشه هوشمند 15 تا 20 سال می باشد.