راه پله شیشه ای


نرده های شیشه ای نمای بسیار زیبایی دارند و هرکس را مجاب  می کند تا از این نرده ها در خانه خود به کار ببرند . این نرده ها نور را به خوبی عبور می دهند و بسیار زیبا می باشند . اما چه قیمتی دارند ؟ چگونه می توان قیمت روز آن را محاسبه کرد .

قیمت روز نرده شیشه ای پله 

برای محاسبه قیمت نرده شیشه ای برای راه پله و مکان های دیگر به صورت بسیار با کیفیت و در نظر گرفتن قیمت بسیار فوق العاده ، نرده شیشه ای راه پله را می توانید از همکاران ما با بهترین قیمت تهیه نمایید . برای تعیین قیمت نرده ششیشه ای راه پله با شماره های زیر در تماس باشید .

021-22346623
021-22346603
09129321380

آیا می خواهید نرده ای با طراحی جاودانه داشته باشید؟ یکی که ایمن است و به راحتی تمیز می شود در حالی که کاملاً با ساختمان و محیط مطابقت دارد؟ سپس نرده شیشه ای را توصیه می کنیم.

با نرده های شیشه ای ما، ایمنی یک اولویت مطلق است . به همین دلیل است که ما فقط از شیشه سکوریت لمینت با کیفیت بالا استفاده می کنیم و البته آن را به صورت حرفه ای نصب می کنیم. نرده ها در درجه اول برای محافظت از مردم در برابر سقوط وجود دارد. به همین دلیل از نرده های شیشه ای ما در مناطق مختلف استفاده می شود. آنها به عنوان خدمت می کنند:

  • نرده بالکن
  • نرده جان پناه
  • نرده استخر

ما برای اندازه گیری  و ارائه طیف وسیعی از طرح های مختلف تولید می کنیم – چیزی برای هر سلیقه ای وجود دارد. نرده های تمام شیشه ای، نرده های شیشه ای استیل ضد زنگ و نرده های شیشه ای با براکت های استیل را انتخاب کنید . شیشه ایمنی بسته به میزان شفافیتی که می خواهید به صورت شیشه شفاف یا شیشه مات موجود است. یا ممکنه رنگش باشه؟ به لطف فیلم های رنگی ما نیز می توانیم این آرزو را برای شما برآورده کنیم. به سادگی یک رنگ مناسب از طیف متنوع ما انتخاب کنید.

نرده های شیشه ای باعث درخششو روشنایی بیش تر می شود

صرف نظر از ساختمان جدید یا قدیمی، مسکونی یا تجاری، نرده های شیشه ای همیشه انتخاب مناسبی هستند. آنها ظاهری زیبا به هر اتاق و هر ساختمانی می دهند. نسخه‌های مختلف، اشکال و گزینه‌های طراحی، چیزی را برای دلخواه باقی نمی‌گذارند. ما به طور جامع در مورد مدل های مختلف و استفاده های احتمالی به شما مشاوره خواهیم داد. فقط با ما صحبت کن

نرده راه پله ساخته شده از شیشه  به سادگی جادویینور خورشید را عبور می دهد و به راحتی می تواند محل مورد نظر را روشن کند . چگونه اتاق به طور کلی دوستانه تر و بزرگتر به نظر می رسد و خود راه پله نیز عریض تر به نظر می رسد.

یکی دیگر از مزایای نرده شیشه ای بالاترین سطح ایمنی ممکن است. از آنجایی که نرده از یک سطح شیشه ای کامل تشکیل شده است، امکان لغزش یا گیر افتادن وجود ندارد. هیچ شکافی وجود ندارد که لحظات شوک ایجاد کند، زیرا کودکان را وسوسه می کند که مثلاً پاهایشان آویزان شود.

 

یک نرده جان پناه شیشه ای در طبقه فوقانی یک دید بدون مانع بین سطوح فراهم می کند. و اگر شما آن را حتی شفاف تر دوست دارید، ما همچنین می توانیم آن را برای شما بسازیم پله شیشه ای کامل  .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *