نرده شیشه ای لوکس 

نرده شیشه ای از دسته محصولاتی است که در مجموعه گروه یونیک ما به طور ویژه و به طور تخصصی ، در ابعاد و طرح های مختلف در طرح های ویژه و گوناگون عرضه می شود. نرده شییشه ای نمای لوکس و ویژه ای را به فضای شما ارائه می دهد . نرده شیشه ای لوکس بودن و ویژه بودن را القا می کند . اگر شما چیزی فراتر از این که هست را می خواهید نرده شیشه ای را انتخاب نمایید.

 

نرده شیشه ای در گروه یونیک 

گروه یونیک ، از ویژه ترین فعالیت هایی که گروه یونیک فعالیت دارد. نرده شیشه ای را در این مطلب می خواهیم که به طور ویژه برای شما به تصویر بکشیم. نمونه های مورد فعالیت ما را به همراه توصیفی از ارائه و اجرا را با هم مشاهده خواهیم نمود.

نرده شیشه ای استخر 

نرده شیشه ای استخر که رد تصویر روبرو می بینید از نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه یونیک می باشد. این نرده شیشه ای با رعایت المان ستون و هم چنین فضاسازی ویژه و ارائه نمونه کارهای 3d به کارفرما انجام شده است.

نرده شیشه ای لوکس با پایه استیل

نرده شیشه ای که در تصویر می بینید ، نرده شیشه ای است که کیفیت فوق العاده بالا ، طراحی فوق العاده که متناسب با در نظر گرفتن رنگ مکان مورد نظر و هم چنین به کار گیری نرده های استیل مشکل ، و تلفیق با شیشه ، حس لوکسی را به مکان مورد نظر القا می کند.

نرده شیشه ای پایه اسپیگات

نرده شیشه ای که در تصویر می بینید ، نرده شیشه ای که برخلاف مدل قبلی پایه ای بر روی شیشه ها چفت نشده است و اصطلاحا این نوع نرده شیشه ای معروف له نرده شیشه ای با پایه اسپیگات ، که دارای پایه های پیچ شده به زمین هستند را نرده شیشه ای اسپیگات می شناسیم. نرده شیشه ای راه پله نمای فوق العاده ای را در این پروژه اجرا می نماید.

نرده شیشه ای خاص کافه لمیز 

نرده شیشه ای که در پروژه کافه لمیز اجرا شده است ، ترکسب مدل های مختلف اجرا شده در نرده های شیشه ای توسط گروه یونیک می باشد. گروه یونیک ، در این پروژه با رعایت المان های طراحی و عبور نور ، فضاسازی داخل و نرده ها نمای فوق العاده ویژه ای را به فضا القا کرده است.

نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن ، از طرفداراین ویژه ای خود برخوردار است و این نوع نرده ها به دلیل محدود نکردن دید و هم چنین ، کم نشدن نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. نرده شیشه ای کاملا خاص و خارق العاده بوده و حس ویژه ای را هنگام تماشا به بیننده خواهد بخشید.

نرده شیشه ای با ترکیبی انحصاری 

نرده شیشه ای راه پله ف که در تصویر مشاهده می نمایید از ویژه ترین نمونه کارهایی است که تا به حال انجام شده است. دقت بالا در تمامی پروژه ها از خواص کارکردن با گروه یونیک می باشد. ما در تمامی پروژه ها متعهد می شویم تا ویژه ترین ها را برای شما اجرایی سازیم.