نرده شیشه ای ، یک مانع بسیار مقاوم و موثر

حصار شیشه ای به دلیل استحکام و نقاط قوت بسیار آن شناخته شده است. طراحی نرده مواد با کیفیت را انتخاب می کند. آنها تمام الزامات مندرج در استانداردهای قانونی را برآورده می کنند. نصب نرده شیشه سکوریت نیز برای جلوگیری از حوادث احتمالی خانگی الزامی است. این به استخر، تراس و راه پله مربوط می شود. این مانع علاوه بر محافظت از کاربران در برابر سقوط، به شما امکان می دهد تا حس مدرنیته را به ملک خود بیاورید. با طراحی ظریف و متین خود، با تمام سبک های معماری مطابقت دارد. همچنین می توانید از آن برای چیدمان داخلی و خارجی خود استفاده کنید. حصار شیشه ایبرای مقاومت در برابر تغییرات دما و همچنین تغییرات آب و هوایی طراحی شده است. در مورد سیستم های ثابت، آنها با آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. این فلزات دارای ویژگی مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر خوردگی هستند.

حصار شیشه ای، با کیفیت

گروه یونیک سالهاست که نرده های شیشه ای تولید می کند و به آن اجازه می دهد تا تخصص کاملی کسب کند. همچنین با ارائه راه حل های شخصی سازی شده، دانش خود را در خدمت مشتریان خود قرار می دهد. تیم حرفه ای به آنها گوش می دهند تا نیازهای آنها را بهتر تعیین کنند. آنها همچنین یک فرود روی زمین انجام می دهند.

شیشه سکوریت، یک ماده جامد

نرده شیشه ای  5 تا 8 برابر قوی تر از شیشه های معمولی است. نوع شیشه سکوریت مورد استفاده حداقل 6 میلی متر ضخامت دارد. او عمدتا به خاطر دارایی های فنی فراوانش شناخته می شود. علاوه بر استحکام، آب و هوای بد را در هر فصلی نیز تحمل می کند. اگر قصد دارید حصار اطراف استخر خود را نصب کنید، بدانید که برای مقاومت در برابر کلر و سایر محصولات تمیز کننده ساخته شده است. در طول فرآیند تولید، شیشه سکوریت شده قبل از سرد شدن ناگهانی در معرض حرارت زیاد قرار گرفت.

 

نرده در شیشه سکوریت، سیستم های بست از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ

پروفیل های آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ پرمصرف ترین وسایل اتصال هستند. آنها جایگزین خوبی برای میله های فلزی هستند. بنابراین آنها زیبایی شناسی حصار شیشه ای را حفظ می کنند. یعنی پیشرفت تکنولوژیکی امکان توسعه پرداخت های مختلف را فراهم کرده است. شما می توانید بین یک روکش خام، کروم یا براش انتخاب کنید. هر انتخابی که داشته باشید، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم به خوبی با انواع معماری هماهنگی دارند. همچنین می توانید گیره های زمینی را به شکل های دایره ای، مستطیلی یا مربعی انتخاب کنید. آنها مزیت محتاط بودن و در عین حال قوی و کارآمد بودن را دارند. گاهی اوقات از اسپیسر برای تقویت اتصال استفاده می شود. این لوازم جانبی برای نگهداری پانل های حصار شیشه سکوریت استفاده می شودبین آنها. آنها عمدتا برای نصب حصار شیشه ای مقاوم توصیه می شوند. این به ویژه به تراس ها، بالکن ها و پله ها مربوط می شود. در این موارد نصب کننده ها به دو صورت انگلیسی یا فرانسوی قابل انجام هستند. بنابراین حصار شیشه ای بدون قاب برجسته شده است

قیمت: معیاری تعیین کننده تراس شیشه ای

حفاظ یا نرده شیشه ای یکی از مهم ترین عناصر املاک و مستغلات است، از این رو قیمت بالای حفاظ شیشه ای پاسیو . این به دلیل زیبایی شناسی و همچنین کارایی آن مورد قدردانی قرار گرفته است. در میان سایر عملکردها، به شما این امکان را می دهد که به طور کامل از چشم انداز اطراف قدردانی کنید. مردم تمایل دارند برای بحث کردن، فکر کردن یا نگاه کردن به اطراف به آن تکیه کنند. به لطف استفاده از شیشه های مخصوص، نرده های شیشه ای کاملا ایمن هستند، به ویژه به این دلیل که می توانند بارهای بیش از 50 کیلوگرم را تحمل کنند. استعلام قیمت نرده شیشه ای 

انواع روش مونتاژ نرده شیشه ای 

روش انگلیسی

برای این روش بستن به پروفیل های آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ نیاز خواهید داشت. اینها روی سطح بیرونی دال پاسیو قرار می گیرند. آنها به شما اجازه می دهند در فضای بالکن خود صرفه جویی کنید. سپس نصاب پروفیل را با یک پوشش تزئینی می پوشاند تا ظاهری زیباتر و زیباتر به دست آورد. این لوازم جانبی در برآورد سد شیشه ای برای قیمت تراس در نظر گرفته شده است .

روش فرانسوی

شما از همان تجهیزاتی که برای روش بست انگلیسی استفاده می کنید استفاده می کنید. پروفیل روی سطح سکو ثابت می شود. بنابراین استفاده از لوازم جانبی برای پنهان کردن آنها ضروری نیست.

 

نرده شیشه ای اسپیگات

این روش ثابت برای پانل های شیشه ای بدون قاب ایده آل است. این یک انتخاب ایده آل برای تثبیت محتاطانه تر است. بنابراین، هر پانل به صورت جداگانه بر روی زمین ثابت می شود، اما استفاده از اسپیسر باعث می شود تا موانع به یکدیگر متصل شوند.

 

 چرا نرده شیشه ای کمی گران هستند

مانع تراس شیشه ای به طور کلی با شیشه ایمنی ساخته می شود. این امر قیمت نسبتاً بالای نرده تراس شیشه ای را در مقایسه با سایر انواع نرده توضیح می دهد.

 

ویژگی های شیشه لمینت

شیشه لمینت پرکاربردترین شیشه در ساخت نرده های بالکن و تراس می باشد. این ماده به دلیل فرآیند ساخت آن به دلیل استحکام و دوام آن شناخته شده است. حداقل از دو لایه تک شیشه تشکیل شده است. اینها توسط یک فیلم ترموپلاستیک از هم جدا می شوند. این عنصر به آن مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش می دهد. اگر شیشه بشکند، فیلم می تواند قطعات شیشه را محکم نگه دارد. به این ترتیب خطر آسیب محدود می شود. این ویژگی در سطح مانع شیشه ای برای تراس قیمت مورد توجه قرار می گیرد .

 

مزایای شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نیز یک ماده بسیار مقاوم است. طبق یک فرآیند خاص تولید می شود که به بهبود مقاومت آن کمک می کند. شیشه در ابتدا تا دمای بسیار بالا گرم می شود. سپس تحت فشار زیادی قرار می گیرد، زیرا در معرض یک محیط بسیار سرد قرار می گیرد. این فرآیند باعث می شود عملا نشکن و در برابر خراش مقاوم تر باشد. همچنین لازم به ذکر است که مقاومت آن پنج برابر بیشتر از شیشه استاندارد است. اگر بشکند به هزاران تکه کوچک پراکنده می شود. اینها ویژگی عدم داشتن لبه های تیز را دارند.

 

ویژگی های شیشه سکوریت لمینت

این شیشه با همان فرآیند شیشه لمینت ساخته می شود. تنها تفاوت در انتخاب لنزهای استفاده شده است. در واقع، سازندگان به جای عینک های ساده، عینک های سکوریت را انتخاب می کنند. در نتیجه نرده از مزایای هر دو نوع شیشه سود می برد. همچنین تمامی الزامات استاندارد EN 12543 را برآورده می کند.

 

ایمن سازی استخر با نرده شیشه ای 

طبق قانون، استخر شنای شما باید مجهز به یک وسیله ایمنی موثر، مانند حصار شیشه ای استخر باشد. هدف از این قانون جلوگیری از افتادن تصادفی کودکان در استخر است. اگر به موقع نجات پیدا نکنند، چنین حادثه ای می تواند منجر به غرق شدن آنها شود. مانع شیشه ای استخراز جمله مزایای بسیاری دارد. در واقع، صفحات شیشه ای دارای حداقل ارتفاع 1.10 متر هستند. کودکان قادر به بالا رفتن یا پا گذاشتن روی آن نیستند. یعنی همچنین دیوار پنجره بسیار صاف است. از نظر دسترسی به استخر، در سطح یک دروازه است. همچنین در شیشه مجهز به دو دستگاه قفل است. کارکردن این سیستم ها برای کودکان دشوار است. به منظور افزایش ایمنی می توانید نرده ایمنی شیشه ای استخر خود را با تجهیزات دیگری مانند دزدگیر ترکیب کنید.

مانع شیشه ای استخر، مطابق با قانون

حصار شیشه ای استخر شنا برای ایمن سازی انواع مختلف استخرهای نصب شده در فضای باز ساخته شده است. مانع شیشه ای استخرمطابق با محدودیت های استاندارد ساخته شده است. صفحات حصار شیشه ای استخر حداقل 1.10 متر ارتفاع دارند. این معیار به کودکان اجازه نمی دهد از آن گام بردارند یا از آن بالا بروند. علاوه بر این، مانع شیشه ای دارای یک دیوار کاملا صاف است.

در نتیجه، هیچ کس خطر آسیب رساندن ناخواسته به خود را ندارد. همچنین توجه داشته باشید که مانع شیشه ای برای استخرهای داخلی با استفاده از یک ستون و یک پروفیل آلومینیومی به طور محکم به زمین ثابت می شود.

برخی از مدل ها با فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. با این مشخصات، این سیستم های بست حداقل 50 کیلوگرم بار را تحمل می کنند. در واقع، مانع استخر در شیشه سکوریت یا شیشه لمینت به دلیل مقاومت بالای خود متمایز است.

 

این شیشه پنج برابر بیشتر از شیشه معمولی در برابر سایش مقاومت می کند. همچنین می تواند تغییرات آب و هوایی و آب و هوای بد را تحمل کند. خطر شکستگیمانع شیشه ای استخر نسبتا کم است.

 

حصار شیشه ای با استخر داخلی و همچنین استخر نیمه مدفون سازگار است. نرده استخر شیشه ای ویژگی جذابیت را دارد. کاملاً با اندازه و شکل استخر سازگار است. با یک در شیشه ای بسته شده است. این به دو نوع قفل مجهز است.

محافظ بالکن از جنس استیل

حصار بالکن شیشه ای یک قطعه از تجهیزات با کاربردهای متعدد است . این یک موفقیت بزرگ است، هم برای افراد و هم برای کارآفرینان. در واقع این یک راه عالی برای ایمن سازی تراس شماست. حصار بالکن شیشه ای ضد زنگ نیز دارای مزایای بسیار دیگری است. علاوه بر طراحی شیک و مدرن، مزایای فنی زیادی نیز دارد. بنابراین می توانید از آن برای پروژه های مختلف ساخت و ساز یا بازسازی خود استفاده کنید. باید بدانید که بشقاب شیشه ای را می توان با توجه به نیاز شما برش داد.

تراس، توسط یک مانع بالکن شیشه ای ضد زنگ محافظت می شود

ایمن سازی پاسیو شما باید اولویت شما باشد. راه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله حصار شیشه ای. این محافظ به لطف مواد مورد استفاده به اندازه کافی قابل اعتماد و قوی است. اینها شامل آلومینیوم و فولاد ضد زنگ برای انواع مختلف براکت ها می شود. هر یک از این مواد خام محدودیت های مورد نیاز استانداردهای اروپایی را برآورده می کند. فرآیند تولید، از جمله موارد دیگر، به مشخصات دقیق احترام می گذارد.

سیستم های اتصال قابل اعتماد

دیوار بالکن شیشه ای به دو روش مختلف به زمین متصل می شود. می توانید نصب فرانسوی یا انگلیسی را انتخاب کنید. هر کدام از آنها مزایای زیبایی شناختی دارند. همچنین می توان به پانل های شیشه ای بدون فریم اولویت داد. در این حالت صفحات شیشه ای با گیره های مخصوص به زمین نگه داشته می شوند. آنها همچنین با استفاده از اسپیسرها به یکدیگر ثابت می شوند.

 

شیشه چند لایه

نرده شیشه ای بالکن ضد زنگ از شیشه چند لایه ساخته شده است که ایمنی مطلوب را تضمین می کند. این دو شیشه استاندارد هستند که مقاومت آنها توسط یک فیلم ترموپلاستیک تقویت می شود. در نتیجه، ضربه ها، تغییرات آب و هوایی و همچنین تغییرات ناگهانی دما را کاملاً تحمل می کند.

شیشه ی حرارت دیده

شیشه سکوریت نرده بالکن استیل یکی دیگر از انواع شیشه سکوریت است. به دلیل استحکام بالاتر در مقایسه با شیشه استاندارد متمایز است. تولید آن شامل قرار گرفتن در معرض دمای بالا و به دنبال آن قرار گرفتن در معرض سرمای شدید است.

شیشه لمینت سکوریت شده

شیشه های لمینت شده مقاوم در برابر ضربه و سایش بالا هستند. تمام ویژگی های شیشه لمینت و شیشه سکوریت را ترکیب می کند. در نتیجه، مانع بالکن شیشه ای استیل ضد زنگ به راحتی شکسته نمی شود.


مزایای واقعی مانع بالکن شیشه ای استیل ضد زنگ

ویژگی های فنی مانع بالکن شیشه ای ضد زنگ بسیار زیاد است. علاوه بر این اجراها، نرده شیشه ای مزایای دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که نگهداری آسان است. لکه ها را می توان به راحتی با یک اسفنج غیر ساینده و آب صابون پاک کرد. برای اینکه تمیز کردن موثرتر باشد، می توانید چند قطره سرکه یا لیمو به آن اضافه کنید. سپس با روزنامه پاک کنید تا صفحه شیشه ای خشک شود. همچنین می توانید از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید. این نوع محصول هم کاربردی است و هم استفاده از آن آسان است.

 

نرده شیشه ای بالکن برای جلوگیری از سقوط

نرده شیشه ای بالکنمی تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانید پروژه های مختلف خود را تحقق بخشید. از جمله به شما این امکان را می دهد که بالکن خود را در برابر هر گونه حادثه احتمالی ایمن کنید. نرده شیشه ای بالکن برای تراس نیز به دلیل طراحی مدرنش مد است. این تجهیزات به شما این امکان را می دهد که نمای بیرونی و داخلی خانه خود را مبله کنید و به شما امکان می دهد ارزش آن را افزایش دهید. نرده محافظ نیز مزایای بیشماری برای کاربر خود دارد. نرده محافظ عمدتاً به دلیل مشخصات فنی آن مورد قدردانی قرار می گیرد. با مواد با کیفیت ساخته شده است که استحکام و مقاومت آن در برابر ضربه را تضمین می کند. همچنین باید بدانید که می توانید با توجه به شکل و اندازه بالکن خود پنل های سفارشی سفارش دهید.

مانع بالکن شیشه ای، نرده محکم و مستحکم

بالکن معمولاً بیش از یک متر از سطح زمین بالاتر است. بنابراین، ایمن سازی این پلت فرم برای جلوگیری از هرگونه خطر سقوط مهم است. بنابراین یک مانع پایدار و با کیفیت بالا مورد نیاز است زیرا مناسب ترین راه حل است.

نصب نرده شیشه ای ایمن برای بالکن 

حصار شیشه ای بالکن با یک براکت یا پایه فلزی به زمین ثابت می شود. این سیستم ها با فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شوند. این مواد اولیه دارای مزیت مقاوم و بادوام هستند. همچنین می توان صفحات شیشه ای را با بست های معمولی نگه داشت.

دیوار بالکن شیشه ای و مزایای آن

مانع بالکن شیشه ای برای بالکن ها برای مقاومت در برابر هوای دریا ساخته شده است. بنابراین می توان از آن در شهرهای واقع در مناطق ساحلی استفاده کرد. عملکرد فنی مانع بالکن شیشه ای به آن اجازه می دهد تا حداقل بار 50 کیلوگرم را تحمل کند. نرده شیشه ای بالکن علاوه بر داشتن مقاومت بالا به راحتی تمیز می شود. فقط پانل های شیشه ای و براکت های فلزی را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید. می توانید از یک شوینده خاص و همچنین آب صابون استفاده کنید. همچنان توصیه می شود از لوازم جانبی ساینده خودداری کنید تا به شیشه آسیب نرسانید.

 

تجهیزات با کاربرد مختلف

 

نرده شیشه ای کاربردهای مختلفی دارد. این تجهیزات به شما امکان می دهد تا ایمنی تراس خود را بهینه کنید. نرده های شیشه ای برای تراس ها نیز با افراد و متخصصان بسیار موفق بوده است. مانع شیشه ای برای تراس در واقع چندین مزیت دارد. عمدتاً به دلیل زیبایی شناسی آناهمیت بالایی دارد و به شما امکان می دهد معماری شیک داشته باشید. مانع تراس شیشه ای نیز با ویژگی های فنی آن مشخص می شود. بنابراین برای تحقق یراق آلات متعدد بیرونی و داخلی شما طراحی شده است. یعنی شما امکان سفارش صفحات شیشه ای را برای اندازه گیری بر اساس نیاز خود دارید.

 

ایده آل و ایمن 

 

بالکن مکانی است که بیش از یک متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد. یک نرده شیشه ای پاسیو قابل اعتماد و با کیفیت برای جلوگیری از هر گونه حوادث ناگوار ضروری است. بنابراین ، مانع تراس شیشه ای سیستم مناسبی استو کاملا ایمن می باشد . 

 

حصار تراس شیشه ای، محکم و ایمن

 

نرده شیشه ای پاسیو با استفاده از یک براکت یا یک ستون فلزی به زمین ثابت می شود. این لوازم جانبی با فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته شده اند. این مواد اولیه خاصیت قوی و کارآمد بودن را دارند. همچنین می توان پنل های شیشه ای را با گیره های مخصوص نگه داشت.

 

حصار شیشه ای لمینت

 

شیشه لمینت مانع تراس شیشه ای یک شیشه ایمنی مقاوم است. در برابر ضربه و همچنین تغییرات دما و تغییرات آب و هوایی مقاوم است. شیشه چند لایه با روش تولید آن مشخص می شود. این شامل دو شیشه استاندارد است که توسط یک فیلم ترموپلاستیک از هم جدا شده اند.

 

حصار شیشه ای سکوریت

 

شیشه سکوریت نرده بالکن شیشه ای نیز شیشه ایمن است. در مقایسه با شیشه معمولی با استحکام بیشتر مشخص می شود. تولید آن با قرار گرفتن متوالی در معرض گرمای زیاد و سرمای شدید متمایز می شود.

 

هندریل شیشه ای لمینت سکوریت

 

شیشه های لمینت سکوریت شده مقاومت خوبی در برابر ضربه و سایش دارد. این ویژگی های شیشه لمینت و شیشه سکوریت را ترکیب می کند. در نتیجه، مانع تراس شیشه ای تقریباً نشکن است.

 

مانع تراس شیشه ای، مزایای قابل توجه

 

مانع تراس شیشه ای به دلیل عملکردهای فنی بی شمار آن شناخته شده است. این با محدودیت های متعددی مطابقت دارد که توسط قانون مشخص شده است. پنل شیشه ای در برابر تغییرات فصلی کاملا مقاوم است. همچنین با نسیم دریا در مناطق ساحلی سازگار است. ایمنی شما به لطف مانع شیشه ای برای تراس تضمین می شود. در واقع، می تواند وزن یک فرد بالغ با وزن حداقل 50 کیلوگرم را تحمل کند. علاوه بر محکم بودن، تمیز کردن آن نیز آسان است. نرده شیشه ای بالکن به سختی خش می زند. با این حال، توصیه می شود از لوازم جانبی غیر ساینده استفاده کنید. این کار بعد از تمیز کردن هیچ اثری روی نرده باقی نمی گذارد. می توانید از یک محصول خاص یا آب صابون استفاده کنید.

 

نرده شیشه ای ریلی با زیبایی تمام

آیا می خواهید یک بازسازی داخلی یا خارجی داشته باشید؟ افراد یا افراد حرفه ای می توانید به نرده شیشه ای ریل برای محافظت از خانواده و مهمانان خود اعتماد کنید. نوآورانه، این نوع نرده لعاب دار کاملاً مطابق با نیاز شما قابل تنظیم است. با هر نوع سکونت خواه برای استفاده خصوصی یا عمومی سازگار است.

 

پروژه های نرده خود را از قبل آماده کنید

مشترک در همه پروژه ها، نرده نیاز به زمان آماده سازی کافی برای تعریف بهتر بودجه و مدل انتخابی دارد. در واقع، شما باید قبل از انتخاب نرده خود، ساختار تراس یا راه پله خود را مطالعه کنید.

طرحی از سازه ای که پایه های تثبیت نرده شما روی آن نصب می شود بکشید (به عنوان مثال ریل، به عنوان بخشی از نصب نرده شیشه ای ریلی). در صورت لزوم از یک متخصص مشاوره بگیرید و یک کاتالوگ به همراه داشته باشید. علاوه بر این، شما باید انتخاب مدل خود را با توجه به ماهیت استفاده آینده از بالکن جهت دهید. بنابراین، جرأت نرده های شیشه ای برای یک تراس آفتابی را داشته باشید.

نرده شیشه ای ریلی 

با انتخاب نرده شیشه ای، تماشای چشم انداز باشکوه را از دست ندهید. شفافیت شیشه باعث می شود طراوت محیط را تجربه کنید. علاوه بر این، این نوع نرده به شما این امکان را می دهد که احساس فضا داشته باشید. بله، خانه شما دیگر محدود به لبه‌های بالکن شما نخواهد بود، زیرا نرده‌های شیشه‌ای ریلی به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا از هرگونه مانعی برای وضوح راحتی بصری شما جلوگیری کنند.

نرده شیشه ای ریلی جدید 

این مدل جدید نرده برخلاف دیگر دسته های نرده شیشه ای بر روی میله های فلزی یا آلومینیومی به نام ریل قرار می گیرد. این قطعات متقاطع افقی قبل از قرار دادن شیشه ها روی دال ثابت می شوند. این امکان نصب قوی و کارآمد را فراهم می کند. بنابراین، نقش حمایتی را برای نرده شیشه ای شما ایفا می کند.

علاوه بر این، این نوع گاردریل کاملاً با الزامات استانداردهای ساخت و ساز فعلی اروپا مطابقت دارد. بنابراین، نصب آن در مورد بالکن واقع در ارتفاع بیشتر یا مساوی 1 متر مجاز است. جمع و جور، این دستگاه ایمنی ایمنی مطلوب را برای کودکان خردسال ارائه می دهد. فقط این شما هستید که انتخاب درستی از مواد برای استفاده داشته باشید تا نرده شما بتواند وظیفه خود را در تزئین فضای زندگی شما انجام دهد.

 

پنجره خود را با نصب نرده شیشه ای محکم کنید

احتیاط مادر ایمنی است. وقت آن است که با کسانی که می خواهند خانواده خود را در برابر حوادث خانگی محافظت کنند هماهنگ شویم. در واقع سالانه بیش از ده میلیون نفر قربانی می شوند که بیشتر آنها را افراد زیر سن قانونی و مسن تشکیل می دهند. بنابراین، عوامل اصلی این فتیله ها، پله ها، عرشه ها و پنجره های غیر ایمن هستند. با نصب نرده شیشه ای به جای درمان پیشگیری کنید .

امنیت نرده بالاست یا پایین

پروژه ایمن سازی پنجره بخشی از کار تکمیلی است. در واقع، این به طور دقیق تر یک بازسازی و نوسازی است زیرا تجهیزات جدیدی روی پنجره شما نصب می شود. بنابراین، قبل از هر چیز به مطالعه ویژگی های پنجره خود بپردازید تا کیفیت تسلیحات مورد استفاده را بهتر تعیین کنید.

برای انجام این کار، ارتفاع کف پنجره را اندازه گیری کنید، یعنی ارتفاعی که بین آن خطر سقوط قریب الوقوع است. همچنین، به رفتار هر فردی در خانه خود که در منطقه حاوی پنجره رفت و آمد می کند، توجه کنید. با این حال، برای انتخاب نوع و اندازه مناسب برای این موضوع; بلکه از قبل شدت احتمالی شوک ناشی از حوادث احتمالی در آنجا را تعیین کند. در نهایت، بودجه خود را مشخص کنید و انتخاب خود را با توجه به نیاز خود و شرایط فضایی موقعیت آپارتمان خود جهت دهید.  

قوانین در مورد نرده های شیشه ای برای پنجره ها 

نصب وسایل ایمنی برای تمام مناطق مرتفع در حال حاضر برای هر صاحب ساختمان یک الزام است. در واقع، این رژیم خاص نیاز به نصب نرده های محافظ دارد که ارتفاع زیرساخت های مرتفع از 100 سانتی متر بیشتر شود و شعله آن (اگر پنجره باشد) به نصف ارتفاع سقوط برسد. علاوه بر این، دسته هایی از نرده های محافظ وجود دارد که به طور خاص توسط استانداردهای ساخت و ساز ارائه شده است. اینها به عنوان مثال نرده های شیشه ای هستند که برای پنجره ها طراحی شده اند .

 

چه نوع شیشه ای را انتخاب کنید؟

دو نوع شیشه وجود دارد که توسط استاندارد فعلی شهرسازی پذیرفته شده است. از یک طرف، شیشه سکوریت وجود دارد . این ماده از ذوب چند جزء معدنی با کیفیت بالا برای به دست آوردن شیشه ای فشرده و ضخیم ساخته شده است. در برابر ضربه و آب و هوا (گرما، سرما، رطوبت و غیره) مقاوم است.

از سوی دیگر، شیشه های لمینت وجود دارد . ترکیبی از دو لایه تک شیشه یا شیشه سکوریت است. در واقع، این نوع شیشه با توجه به توانایی آن در حفظ واحد بلوک حتی در صورت ضربه شدید، در مقایسه با شیشه سکوریت مقاوم تر است. فضای بین دو شیشه توسط یک فیلم ترموپلاستیک اشغال شده است که شیشه شکسته را پس از برخورد در محل مربوطه ثابت می کند. متخصصان در ساخت ساختمان های چند طبقه گاهی استفاده از شیشه های لمینت شده را به جای شیشه های تک پیشنهاد می کنند که علاوه بر این، استانداردهای شهرداری مجاز نیستند.

به طور خلاصه، علاوه بر امنیت بهینه ارائه شده توسط نرده شیشه ای ، فضای زندگی شما را با نور طبیعی بی نهایت فراهم می کند زیرا شیشه شفاف اجازه می دهد نور خورشید به اتاق شما نفوذ کند. با انتخاب یک نرده شیشه ای که بتواند راحتی و زیبایی را به شما ارائه دهد، زندگی را نجات دهید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *