آیا تا به حال فکر کرده اید که دکوراسیون فقط ابزاری ساده برای تزئین رستوران شما نیست، بلکه ابزاری برای تأثیرگذاری بر مشتریان شماست؟ انتخاب درست دکوراسیون رستوران می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، بر اشتهای آنها تأثیر بگذارد و در نتیجه سود خود را افزایش دهید.

بیایید ببینیم دکوراسیون رستوران چگونه می تواند بر مشتریان شما تأثیر بگذارد:


چیدمان

ویترین و دکور رستوران همه چیز با معماری و طراحی مناسب شروع می شود. نحوه طراحی داخلی و قرار دادن تمام عناصر نقش مهمی در ایجاد فضای رستوران دارد. هنگام برنامه ریزی پلان رستوران ، جادار بودن را در نظر بگیرید. رستوران شما نباید در ساعات شلوغی دچار کلاستروفوبیک شود و هر فرد باید آزادانه در رستوران قدم بزند بدون اینکه با سایر مشتریان یا مبلمان برخورد کند.

همچنین، مهم است که سرورها و مشتریان شما همیشه بتوانند یکدیگر را ببینند. بپذیرید که اگر امکان تماس با سرور بدون ترک صندلی وجود نداشته باشد، هیچ شخصی احساس راحتی نخواهد کرد.


دکوراسیون

دکوراسیون مناسب برای موضوع طراحی رستوران حیاتی است. آنها به ایجاد جو کمک می کنند، که به منحصر به فرد شدن رستوران شما کمک می کند. بدون شک انتخاب دکوراسیون بستگی به سبک و تم رستوران شما دارد. همه لوازم جانبی باید به دقت برنامه ریزی شوند، از جمله تزئینات دیوار، قطعات مرکزی، ظروف نقره و ظرف ، دستمال سفره و غیره.

اگر در مورد پرکاربردترین زیورآلات صحبت می کنیم، انواع مختلفی از تصاویر، عکس ها و پوسترها هستند. چاپ های هنری نیز ایده خوبی هستند. از تصاویر مناظر و مناظر شهری می توان برای انواع رستوران ها استفاده کرد. به طور همزمان، در حالی که گل ها اغلب برای میزهای مرکزی استفاده می شوند، اگر مکان شما به موضوع خاصی اختصاص دارد از آنها استفاده نکنید. قوانینی را که برای رستوران خود تعیین کرده اید به شدت دنبال کنید.

همچنین، یک ایده عالی این است که دکوراسیونی مناسب برای عکس ایجاد کنید. جزئیات و لوازم جانبی جالب ممکن است مهمانان شما را تحریک کند تا در رستوران شما عکس بگیرند و آنها را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، که یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند در جذب مشتریان جدید است.


نورپردازی

ویترین و دکور مغازه گروه یونسسک برای ایجاد فضایی دلپذیر، نورپردازی باید متناسب با موضوع شما باشد. نور بیش از حد روشن می تواند باعث ناراحتی مهمانان شود و آنها را وادار کند که سریع غذا بخورند و از بین بروند. بهترین گزینه، نور کم محیط است که خلق و خوی آرامش بخشی ایجاد می کند و به مشتریان شما کمک می کند تا احساس کنند در خانه هستند.

علاوه بر نور محیط، می توانید از چراغ ها برای کارهای خاصی مانند برجسته کردن مسیرها یا میله ها استفاده کنید. همچنین می توان از چراغ ها برای مصارف تزئینی استفاده کرد. به عنوان مثال، آنها ممکن است با موضوع رستوران شما طراحی شوند.


رنگ ها

دکوراسیون گروه یونیک رنگ ها بر افراد بسیار تأثیر می گذارند، اغلب به صورت ناخودآگاه. هنگام انتخاب رنگ برای دکوراسیون رستوران خود، باید رنگ هایی را انتخاب کنید که مشتریان را جذب کرده و احساس راحتی کنند. هر رنگ تاثیر خود را دارد و حالت خاصی را ایجاد می کند. برای مثال:

  • قرمز، زرد و نارنجی از محرک های قوی در نظر گرفته می شوند که باعث افزایش اشتها می شوند. بسیاری از رستوران های فست فود از این رنگ ها در دکوراسیون خود استفاده می کنند زیرا سایه های روشن این رنگ ها مشتریان را به غذا خوردن و خروج سریع تحریک می کند. در عین حال، سایه‌های گرم‌تر استقبال‌کننده‌تر هستند و باعث می‌شوند افراد زمان بیشتری را در رستوران بگذرانند.
  • رنگ های آبی و بنفش اشتها را سرکوب می کنند. مشتریان را آرام می کنند و کمتر سفارش می دهند. با این حال، اگر هدف شما ایجاد فضایی آرام در رستورانتان است، جایی که مشتریان می خواهند در آن استراحت کنند، می توان از رنگ های آبی و بنفش استفاده کرد. این رنگ ها برای قهوه خانه ها و بارهای استراحت عالی هستند.
  • رنگ سبز همیشه با طبیعت همراه است و به همین دلیل به فضایی آرام کمک می کند و باعث می شود افراد زمان زیادی را در رستوران بگذرانند. سبز همچنین افراد را به خوردن غذاهای سالم و متعادل ترغیب می کند. به همین دلیل است که برای رستوران های مبتنی بر سلامت مناسب ترین است.
  • قهوه ای توصیه می شود به روش های حداقل استفاده شود. ممکن است به ایجاد لهجه های زیبا کمک کند. اما، اگر از رنگ قهوه ای بیش از حد استفاده کنید، ممکن است یک رستوران خیلی غم انگیز به نظر برسد.
  • رنگ های سفید، بژ و خاکستری روشن جزو رنگ های خنثی محسوب می شوند. با این حال، استفاده از آنها به تنهایی توصیه نمی شود زیرا این رنگ ها ممکن است به عنوان سرکوب کننده رژیم غذایی عمل کنند. بهتر است آنها را با رنگ های دیگر ترکیب کنید.

نشستن

دکور رستورانصندلی ها همچنین ممکن است بر روحیه و تجربه مشتریان شما تأثیر بگذارند. اگر یک رستوران فست فود دارید و قصد دارید سریع به مشتریان خود غذا بدهید، باید صندلی های راحت داشته باشید. اما آنقدر راحت نیست که بازدیدکنندگان شما را وادار کند که اگر می‌خواهید مشتریان بیشتری را بنشینید، زمان زیادی را در رستوران شما بگذرانند.

اما اگر می‌خواهید نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهای بیشتری بفروشید، صندلی‌ها، صندلی‌های راحتی، صندلی‌ها و مبل‌ها فضایی خانگی ایجاد می‌کنند و مشتریان را ترغیب می‌کنند که زمان بیشتری را در رستوران شما بگذرانند و غذا یا نوشیدنی بیشتری سفارش دهند.


بنابراین، اکنون کمی بهتر می دانید که چگونه دکوراسیون رستوران شما می تواند بر مشتریان شما تأثیر بگذارد. اگرچه غذا و خدمات مهم ترین عناصر کسب و کار رستوران هستند، اما دکوراسیون رستوران را به همان اندازه که مهم است دست کم نگیرید. علاوه بر این، دکوراسیون مناسب می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

از طریق طراحی با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنید

در حالی که رستوران شما ممکن است از مواد اولیه تازه و غذاهای نوآورانه استفاده کند، ایجاد یک برند منسجم از طریق طراحی داخلی بسیار مهم است. فضای داخلی از هم گسیخته، رنگ‌های متضاد و تم‌های درهم می‌تواند احساس هیجان داشته باشد و مشتریان را از خود دور کند. مشتریان رستوران پولی را که به سختی به دست آورده‌اند برای صرف غذا صرف می‌کنند، بنابراین می‌خواهند این تجربه به اندازه خود غذا لذت‌بخش باشد.

شاید بخواهید فضایی رترو ایجاد کنید که برای صبحانه های آخر هفته، ملاقات های خانوادگی، ناهارهای کاری و گردشگران سرگرم کننده باشد. همه چیز از پالت رنگ گرفته تا طراحی مبلمان رستوران باید خود را به یک حس یکپارچهسازی با سیستمعامل ببخشد. اگر یک رستوران خوب اداره می‌کنید، صندلی‌ها، ملحفه‌ها، روشنایی و وسایل باید ظرافت و پیچیدگی را نشان دهند.

بازاریابی رستوران خود با زیبایی شناسی زیبا

بازاریابی دهان به دهان راهی موثر برای جذب مشتریان بیشتر و مشغول نگه داشتن رستوران شماست. مشتریان خوشحال دوست دارند تجربیات خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارند. مناسب کردن رستوران خود با اینستاگرام ممکن است به ایجاد شبکه بزرگتر و جذب مهمانان برای اولین بار کمک کند. نور طبیعی، آبکاری جذاب، و حس و حال زیبا در مقابل دوربین به خوبی ظاهر می شود و جمعیتی را دعوت می کند که احتمالاً آنچه را که دوست دارند در کانال های شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنند.

تأثیر بر روانشناسی مشتری

هر عنصر داخلی یک رستوران این توانایی را دارد که بر روانشناسی مشتری تأثیر بگذارد. رنگ‌ها، صداها و رایحه‌ها می‌توانند مشتریان را به سمت خود بکشانند، اما صندلی راحت، دمای مناسب، و زیبایی‌شناختی دلپذیر، میزان سفارش و مدت اقامت آنها را تعیین می‌کند. به حداکثر رساندن راحتی، مشتریان را تشویق می‌کند تا در نوشیدنی‌ها و استراحت در فضای گرم و دل‌انگیز مؤسسه بمانند. روزهایی که از روی ناچاری لقمه ای سریع می خوردیم و با عجله غذا می خوردیم، گذشته است. بازدیدکنندگان رستوران همه برای این تجربه و جو هستند.

عناصر مهم طراحی داخلی رستوران

نورپردازی به فضای کلی یک رستوران کمک می کند. وسایلی که به‌خوبی قرار گرفته‌اند می‌توانند حس گرمی را به فضا ببخشند و در عین حال نور کافی را فراهم می‌کنند تا مهمان‌ها بتوانند غذای خود را ببینند و از آن عکس بگیرند. درخشش گرم، لامپ‌های جالب و وسایل زینتی می‌توانند با موضوع و برند رستوران شما صحبت کنند. روی نورپردازی جالب و منسجم سرمایه گذاری کنید تا واقعا فضا را تقویت کنید.

فضای داخلی فضای ناهار خوری خود را با استفاده از لمس های موضوعی، رنگ های برند و اثاثیه راحت، جذاب، جذاب و جذاب کنید.

برای سفارش ویترین و دکور مغازه با ما تماس بگیرید .

شماره های تماس با ما : 

021-22346623
021-22346603
09129321380

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *