پارتیشن ها نقش بسیار مهمی را در فضاسازی مکان های اداری ایفا می کنند.

پارتیشن شیشه ای در واقع برای جدا سازی فضاها و تفکیک مکان ها از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

پارتیشن شیشه ای بسیار فوق العاده و مفید در جداسازی فشاها از یکدیگر نقش دارند.

پارتیشن شیشه ای اداری 

پارتیشن های شیشه ای تک جداره : پارتیشن های شیشه ای بدون فریم راهی عالی برای زیباتر کردن دفتر کار شما هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای با جدا کردن قسمت‌های کار و همچنان اجازه دادن به نور طبیعی از اتاقی به اتاق دیگر، حسی جادار به محیط کار شما می‌دهند.

چارچوب پارتیشن : باریک و کمترین ظاهر برای سر و مسیر پایه (25 میلی متری) دارند.

رنگ های استاندارد سفید (RAL 9010) یا نقره ای (RAL 9006) هستند.

شیشه : شیشه ایمن شفاف، مقاوم (با درجه نسوز) با کاهش نویز صوتی تا 33 دسی بل. ضخامت شیشه 10 میلی متر (حداکثر ارتفاع 2700 میلی متر) یا 12 میلی متر (حداکثر ارتفاع 3000 میلی متر) است.

مهندسان ما در گروه یونیک سیستم‌های تک جداره عملکرد بالاتری را با استفاده از گزینه‌های شیشه‌ای 12.8 میلی‌متری ارائه کنیم تا در صورت نیاز به 39 دسی‌بل برسیم

درب‌های شیشه‌ای تک جداره جلوه‌ای حداقلی بدون درز دارند و 900 میلی‌متر عرض دارند، در ارتفاع کامل عرضه می‌شوند، مگر اینکه برای مطابقت با مشخصات فنی درب، به پانل روی صفحه نیاز باشد.

پارتیشن های شیشه ای از شیشه مقاوم ساخته شده‌اند و با دستگیره‌های پشت سر هم از جنس استنلس استیل ساتن 600 میلی‌متری، محور بالا، فنر کف گوشه و پایه درب کف کامل می‌شوند.

چرا پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنیم

چرا پارتیشن اداری شیشه ای را انتخاب کنیم؟

معمولاً محل کار اداری معمولاً برای دیوارهای جداکننده شیشه ای انتخاب می شود.

این به این دلیل است که دیوارهای شیشه ای مزایای مختلفی برای این محیط دارند. برای شروع، داشتن پارتیشن های اداری شیشه ای به ایجاد حریم خصوصی بدون ایجاد احساس  گرفتگی در کارمندان کمک می کند.

برخی از مواد شیشه‌ای مانند پارتیشن‌های آکوستیک، کاهش نویز عالی را ارائه می‌دهند. این برای یافتن تمرکز در محیط های کاری پر سر و صدا و شلوغ عالی است. علاوه بر این، اختیار را برای جلسات خصوصی و بحث های مهم تضمین می کند. با استفاده از یک پارتیشن شیشه ای، کارمندان هنوز هم می توانند احساس همراهی کنند، بدون مزاحمت های سر و صدا.