انواع و کاربرد پارتیشن شیشه ای و اداری 

جدایی خاص  و حفظ حس باز بودن دائمی پارتیشن های اداری شیشه ای به شما این امکان را می دهد که از درجه مناسبی از حریم خصوصی بدون به خطر انداختن اندازه فضای کاری لذت ببرید . در اینجا انواع اصلی وجود دارد.

تقسیم فضا با پارتیشن شیشه ای 

تقسیم فضا و روشن نگه داشتن آن، پهن و انعطاف پذیر به لطف پارتیشن های اداری شیشه ای امکان پذیر است. آنها با دیوارهای پرده ای لعاب دار و پروفیل های باریک، اما از نظر ساختاری محکم، در واقع عنصر کلیدی دفاتر کار معاصر هستند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای نمادی از گذر از مدل‌های قدیمی کابین‌ها به فعالیت‌های جدید ، به شما این امکان را می‌دهند که بدون رها کردن حریم خصوصی خود، با حداکثر انعطاف کار کنید.

به لطف سطوح شفاف خود ، در واقع به نور طبیعی اجازه می‌دهند حتی به دورترین اتاق‌ها از پنجره‌ها نفوذ کند و با استفاده از سطوح و استفاده از فیلم‌ها، می‌توانند عناصر موجود در داخل اتاق را از دید پنهان کنند.

پارتیشن شیشه ای اداری 

 

 

پارتیشن های اداری شیشه ای از پرکاربردترین عناصر اداری هستند. برخلاف گچ تخته و دیوارهای جداکننده، در واقع می توان آنها را به راحتی در محیط کار تغییر مکان داد یا برای افزایش سطوح عایق صوتی یا بصری تغییر داد.

 

 

پارتیشن اداری شیشه ای انواع

 

پارتیشن های شفاف محیط کار را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد

  • پارتیشن اداری شیشه ای ثابت
  • دیوارهای جداکننده متحرک در دفتر

اولی‌ها عناصر ثابتی هستند که باید در مکاتبه با دفاتر خصوصی و اتاق‌های جلسه نصب شوند که به هیچ نوع پیکربندی مجدد در طول روز کاری نیاز ندارند.

از سوی دیگر، دومی می تواند به صورت دستی یا با کنترل های الکتریکی باز یا بسته شود تا بسته به فعالیت های حرفه ای که دفتر باید میزبانی کند، فضاها را کم و بیش بزرگ کند.

برای مثال، اگر در یک اتاق آموزشی نصب شوند، می‌توانند با صندلی‌ها و پروژکتورها، محل استراحت را از منطقه عملیاتی‌تر جدا کنند، جایی که جلسات آموزشی کارکنان شرکت برگزار می‌شود.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای برای اداره 

 

 

پارتیشن های اداری شیشه ای دارای جنبه های مثبت متعددی هستند که آنها را در اولویت انتخاب مبلمان طراحان و کاربران فضای اداری قرار می دهد.

برای یک چیز، زیبایی شناسی آنها معاصر و ظریف است و می تواند مطابق با نیازهای همکاران و کارمندانی باشد که از دید آنها لذت می برند. برخلاف پارتیشن های ثابت و دیوارهای کور، در واقع حس سبکی و وسعت را به محیط می بخشند و بر رفاه کارگران تأثیر مثبت می گذارند.

علاوه بر این، به لطف پیکربندی مجدد آسان، آنها برای نصب در دفاتر پویا مناسب هستند، جایی که سلسله مراتب و فعالیت ها به سرعت تغییر می کنند تا با روش های جدید کار سازگار شوند.

از نظر آکوستیک، آنها با شاخص های pvb خود، که از استانداردهای تحمیل شده توسط جدیدترین مقررات و همچنین از نظر حریم خصوصی بصری پیروی می کنند، عملکرد بالایی دارند. در واقع، می‌توان آن‌ها را با گرافیک مطابق با هویت برند سازمانی سفارشی کرد، دارای شیشه‌های شفاف چاپ‌شده یا متغییر باشند تا به کارگران اجازه مداخله در شفافیت شیشه را بدهد.

 

پارتیشن های اداری شیشه ای، جالب ترین مدل ها

مدرن ترین و منعطف ترین بیان پارتیشن های اداری شیشه ای گروه یونیک است.

 

ضخامت پروفیل ها 

پروفیل  50 میلی متری ، در واقع، آن را بسیار متنوع می کند و به شما امکان می دهد ظاهر آن را به روشی ساده تغییر دهید. در واقع می توان از پیکربندی تک شیشه به پیکربندی شیشه دوبل و بالعکس آن را در موقعیت مرکزی نسبت به پروفیل یا در حالت افست قرار داد.

پروفیل های آلومینیومی آن با روکش فولادی ظریف هستند و از شیشه هم به صورت مرکزی و هم به صورت جانبی استقبال می کنند و در حالت تک به حالت افست هستند. یا می توان آن را در نسخه دو شیشه ای خود ارائه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *