نرده های شیشه ای بسیار خاص و زیبا هستند و موجب زیبایی فوق العاده محل زندگی شما می شود . علاوه بر این استفاده از این نرده بسیار ایمن بوده و هیچ خطری جان شما دنبال نمی کنند . در این مطلب می پردازیم به  و مزایا و معایب نرده شیشه ای و تمامی راهنمایی های لازم در مورد نرده شیشه ای .

چگونه نرده شیشه ای بالکن و راه پله را زیبا می کند

دیوارهای آجری، نرده‌های چوبی و نرده‌های فلزی وجه مشترک یکسانی دارند . تمامی این حصارا موجب بسته شدن مکان شما می شود. در برخی شرایط، این می تواند یک سود واقعی باشد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید دید رهگذران، ترافیک شلوغ یا همسایگان را مسدود کنید. اما اگر در غیر این صورت به منظره ای زیبا نگاه می کنید یا به یک حصار ایمنی در باغچه پشتی خود نیاز دارید،نرده های شیشه ای به کار شما نمی آیند . حصار شیشه ای این مشکل را با ایجاد یک مرز امن و مطمئن با دید کامل حل می کند. یک حصار شیشه ای روی یک پاسیو یا عرشه مرتفع نصب کنید و همچنان می توانید در آرامش بنشینید در حالی که از باغچه به دقت کاشته شده خود لذت می برید یا مراقب بچه ها در حین بازی باشید. حصار شیشه ای بهترین انتخاب برای شما می باشد . حصار شیشه ای به اندازه کافی نور را به محیط زندگی و محل کار شما می دهد و مناسب برای کسانی است که میخواهند ویو بیش تری از فضای باز داشته باشند .

آیا نرده های شیشه ای ایمن هستند؟

این سوالی است که خیلی زیاد برای افراد به وجود می آید .طبیعی است که در مورد ایمنی نرده های شیشه ای نگران باشید، به خصوص اگر در باغی نصب می کنید که در آن بچه ها مشغول بازی و رفت و آمد در آن هستند . اما به لطف  کیفیت ساخت بالای آنها، نرده های شیشه ای فوق العاده ایمن هستند. آنها با شیشه های ایمنی مقاوم ساخته شده اند ، مشابه شیشه های مورد استفاده در شیشه های به کار رفته در ماشین . علاوه بر این، استفاده از حصار شیشه‌ای در یک منطقه مرتفع مانند تراس، ایمن‌تر از سایر گزینه‌های با دید بالا مانند نرده‌های سیمی است، زیرا هیچ شکافی برای سقوط وجود ندارد.

 

چگونه از حصار شیشه ای نگهداری کنیم؟

نگه داشتن حصار شیشه ای حیاط خلوت در شرایط نوک بالا کار ساده ای است . تمیز کردن این شیشه ها باید به صورت مرتب انجام شود اگر شما نرده های تمیزی را می خواهید . این نرده های شیشه ای به راحتی خراب نمی شود و سالیان سال می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید .

نصب نرده شیشه ای چقدر طول می کشد؟

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، مدت زمان لازم برای نصب حصار شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تجربه شخصی که آن را نصب می کند. ما تخمین می زنیم که وقتی همه آماده سازی ها انجام شود، یک سازنده تا 2 روز زمان نیاز دارد تا حداکثر 10 متر حصار شیشه ای نصب کند. عواملی مانند محل حصارکشی و اندازه و نوع شیشه استفاده شده می تواند بر میزان زمان لازم برای تکمیل کار تأثیر بگذارد. خودت انجامش میدی؟ سپس باید زمان بیشتری در نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید، نصب نرده شیشه ای در حیاط خلوت شما یک کار دو نفره است. آن پانل های شیشه ای می توانند سنگین باشند و هر کسی که آنها را نصب می کند به یک جفت دست اضافی برای کمک به بلند کردن نیاز دارد.

 

قیمت نرده شیشه ای چقدر است؟

برای استعلام قیمت نرده شیشه ای به همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا از قیمت های دقیق مطلع شوید . یونیک گروپ ارائه کننده انواع خدمات نرده شیشه ای ، نرده فلزی ، نرده آلمنیومی با بهترین قیمت می باشد . برای دیدن خدمات بیش تر گروه یونیک وارد صفحه اصلی شوید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *