شیشه لاکوبل در ساخت درب ها و مبلمان مدرن کشویی، انواع میز و سایر وسایل داخلی کاربرد فراوانی دارد. این ماده در انواع راه حل های زیبایی شناختی برای ایجاد طرح های داخلی باورنکردنی برای رستوران ها، فضاهای خرده فروشی، دفاتر اداری، بوتیک ها و همچنین فضاهای مسکونی (حمام، آشپزخانه و غیره) موجود است.

شیشه رنگی  یا شیشه لاکوبل به شما این امکان را می دهد که یک طراحی داخلی مطابق با آخرین روند مد ایجاد کنید، در حالی که پالت رنگ مواد به قدری متنوع است که می توانید سایه هایی را انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات شما باشد.

مزایای اصلی شیشه لاکوبل

1. دوام و جذابیت :
اگر از این نوع مواد مطابق با الزامات استفاده شود، سال ها دوام می آورد. سطح شیشه ای رنگ شده باید فقط بر روی یک پایه صاف قرار گیرد که به آن اجازه نمی دهد شکسته شود. علاوه بر این، این شرایط به رنگ شیشه اجازه می دهد تا کاملاً باز شود و جسمی را که تزئین می کند با اشباع سایه پر کند.

2. مدرن و بروز :
Lakobel متریالی را داراست که به طور کامل الزامات پروژه های داخلی امروزی را برآورده می کند. این شیشه رنگی کاملاً با سایر مواد مانند سنگ، چوب و فلز ترکیب می شود.

3. سهولت در مونتاژ و نصب :
تا به امروز، دو گزینه برای اتصال شیشه های تزئینی به سطح بستگی دارد و هر یک از آنها مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

از جمله شایان ذکر است که شیشه لاکوبل از نظر زیست محیطی یک محصول ایمن است. پوشش های مورد استفاده در تولید این نوع محصول شیشه ای فاقد فلزات سنگین مضر برای محیط زیست می باشد.

اگر می خواهید این شیشه دکوری را در طراحی داخلی خود مشاهده کنید، شرکت ما آماده است تا این متریال را در مجموعه ای بزرگ با قیمتی مقرون به صرفه به شما عرضه کند.

با گروه یونیک ، اتاق شما به یک افسانه  روشن، اشباع از سرریز رنگ ها و شادی تبدیل می شود

 لاکوبل چگونه ساخته می شود

برای به دست آوردن شیشه Lacobel، یک پایه گرفته می شود ، یک ورق شیشه.

این پایه به خوبی جلا داده می شود
با یک ورق دیگر و فویل محکم چشپانده می شود .
سپس یک لایه شیشه ای روی سطح آماده شده در یک لایه نازک یکنواخت اعمال می شود: بسیار بادوام و مقاوم در برابر خراش و خراش است.

پارامترهای Lacobel

شیشه اصلی لاکوبل کاملا مات، زیبا، خوش رنگ، بدون لکه و رگه می باشد. پالت رنگدانه ها بسیار متنوع است. احتمالاً هیچ شیشه تزئینی غنی از تن و سایه در جهان مانند این شیشه ها وجود ندارد

 

انواع لاکوبل شیشه ای

فراوانی پالت با تنوع گونه ها تکمیل می شود:

شفاف
آنتی باکتریال
نیمه شفاف
مزاج
با لایه ی رویی
الگوی لاکی یا لاکی پلاس
با گرافیک
شفاف + درج تزئینی
تنوع ضخامت نیز مناسب است: از 2 تا 10 میلی متر (با افزایش 2 میلی متر).

هدف لاکوبل

اندازه نسبتاً بزرگ شیشه لاکوبل برای دکوراسیون شیک منازل مسکونی و تجاریمناسب می باشد. از پانل های بزرگ عناصر سبک فضاها را ایجاد کنید:

پانل های دیواری
نما روی میز / کمد لباس / کابینت
اجزای ساختاری مبلمان (به عنوان مثال، درب های بدون قاب)
پیش بند محل کار و غیره

شیشه لاکوبل برای چه فضایی مناسب است ؟

از شیشه لاکوبل در همه جا ها استفاده می شود . به عنوان مثال، به عنوان درب دیواری دوش، به عنوان لوازم جانبی و جزئیات تزئینی (نازک استفاده می شود 2 میلی متر)، برای ساخت اجزای داخلی نویسنده  درهای داخلی، با درج شیشه رنگی. می توان آن را به طور کامل با رنگ موجود دیوارها مطابقت داد.

ویژگی های دیگر شیشه لاکوبل 

مقاومت در برابر آتش را فراموش نکنیم. با توجه به استفاده از رنگ در تولید، تا دمای 80 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. اگر خواص محافظ خاصی را نیز به این اضافه کنیم – به نور مستقیم خورشید و تابش UF، شیشه Lacobel را می توان به عنوان یک شیشه جهانی طبقه بندی کرد.

شیشه Lacobel یک گزینه برای فضاهای داخلی بر اساس تنوع رنگ است. برای این نمونه از شیشه های رنگی، هیچ محدودیتی از نظر استفاده، در یک آپارتمان یا فضای اداری وجود ندارد – هم در محل های مسکونی و هم در فضاهای اداری مناسب به نظر می رسد.

نتیجه گیری 

شیشه های لاکوبل هم دارای امنیت بالا می باشند و هم چنین ما در مجموعه ی گروه یونیک تلاش نموده ایم تا با طراحی های خاص و منحصر به فرد یک فضای خاص و بروز را ایجاد نماییم . شیشه های لاکوبل با قابلیت ایجاد فضاسازی خاص محل زندگی و هم چنین محل کار شما را به بهترین نحو دیزاین خواهند کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *