دریچه ها نمای بسیار زیبایی به بخش هایی که شما نیم خواهید خیلی در  دید باشند را به شما القا می کنند . دریچه های زیر فن و دریچه هایی که برای پنهان سازی نقاطی که مربوط به لوله ها سیم کشی و غیره می باشند گزینه مناسبی می باشد که با طرح های دلخواه توسط گروه یونیک به انجام می رسد .

دریچه ها به چهار دسته کلی تقسیم می شود : 

دریچه آهنی ، با روکش گالوانیزه و رنگ کوره ای

دریچه آلمنیومی با رنگ کوره ای با رنگ استاتیک 

دریچه mdf

دریچه pvc

 

دریچه آهنی

دریچه آهنی با روکش گالوانیزه که سال هاست منسوخ شده است و دیگر روی آن کار نمی کنند . و خیلی قدیمی می باشد و استفاده از این دریچه های کاملا منسوخ شده می باشد . دریچه های آهنی کاملا قدیمی می باشد و دیگر کسی اقدام به استفاده از این نوع دریچه ها نخواهد کرد .

 

دریچه زیر فن کوئل آلمنیومی 

دریچه زیر فن کوئل آلمنیومی با رنگ کوره ای و یا رنگ استاتیک می باشد که به دلیل رطوبت کولر آبی و نشتی هایی که می تواند داشته باشد از جنس آلمنیوم می سازند تا نشتی اب به آن آسیب نرساند و دچار زنگ زدگی نشود . اما ایرادی که این نوع از دریچه ها دارا هستند این است که ظاهر جالبی ندارد و بازتاب نور دارد و جذاب نیست برای نمای کار .

دریچه mdf

دریچه mdf اگر درین آب بدهد خراب می شود و باد می کند چون چوبی می باشد . می توان دریچه mdf ای را می توان از دو جنس mdf  ایرانی و mdf واناچای تایلندی استفاده نمود که از نظر رطوبت خیلی مقاوم است و در برابر رطوبت دچار تاب و قر شدگی نمی شود .

حالا ما دوباره همون mdf آی هایی که توسط رنگ پلی استر یا رنگ پلی ارتان که می تواند ضد آب بکند کار رو و می توان پشت mdf را پلی ارتان بزنیم و ضد آب بشود .

دریچه های pvc

دریچه های pvc حسن آن ها این می باشد که  جنس ان ها pvc می باشد و دقیقا مثل pvc هایی که در سرویس های بهداشتی یا زیر کابینت برای استحکام و هم چنین ضد آب بودن آن بکار می رود . این نوع از جنس به کار رفته کاملا ضد آب می باشد و هر رنگی که شما می خواهید را می توان روی آن پیاده سازی کرد .

 

در پایان

در گروه یونیک ما مشتریان عزیز را با توجه به دانشی که مهندسین ما در کار دارند آگاه مسازیم تا شما بهترین انتخاب را برای کارهای خود به انجام برسانید . دریچه های زیر فن کوئلی بسیار زیبا می توانند هر جایی از محل زندگی و کار شما را که نمای زیبایی ندارند و شما نمی خواهید که در نمای دید شما باشند بسیار مناسب می باشند . جنس متریال بکار رفته در کارهای گروه یونیک بسیار مناسب و قیمتی که برای مشتریان ارائه می دهیم بسیار مناسب می باشد تا شما هم رضات کافی داشته باشید و هم خیالتان از کارها راحت باشد .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *