مقدمه ای بر پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن

پارتیشن های شیشه ای ادارات راهی ارزان و ساده برای بازسازی ظاهر محل کار شما هستند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه به دفتر شما حال و هوای حرفه ای می بخشد، به روشن تر شدن دفتر شما و صرفه جویی در هزینه های برق شما کمک می کند.

پارتیشن های شیشه ای برای ادارات در حال حاضر در بین بخش های تجاری بسیار شناخته شده هستند و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند زیرا تقاضای آنها روزانه در حال افزایش است.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به انواع پارتیشن های شیشه ای بیندازیم تا درک بهتری به شما بدهیم.

بهترین انواع پارتیشن شیشه ای برای ادارات چیست؟

وقتی صحبت از پارتیشن های شیشه ای به میان می آید، گزینه های بی شماری برای دکوراسیون اداری شما وجود دارد.

با طیف گسترده و اهداف کاربردی شیشه، شاخص های خاصی مانند ایمنی، شفافیت، عایق صدا و مدولار بودن اولویت داده می شود. استفاده از گزینه های مختلف اتصالات درب به مشخصات طراحی و چیدمان بستگی دارد.

شیشه قاب شده

عینک های قاب شده در ترکیب با چوب ظاهری کلاسیک می دهند. این شیشه ها دوام بیشتری دارند و استحکام بیشتری دارند. تعمیر و نگهداری آنها کم است، بنابراین توسط بسیاری از سازمان ها بسیار ترجیح داده می شود.

مطالعات نشان می دهد که آلومینیوم ماده ایده آل برای پارتیتین های شیشه ای قاب شده است. آلومینیوم سبک و استحکام را برای شیشه های فریمی فراهم می کند.

با استفاده از این شیشه های قاب اصلی، هر در یا پنجره ای را می توان افزایش داد.

شیشه بدون فریم

دیوارهای شیشه‌ای بدون قاب هیچ تکیه‌گاهی در کناره‌ها ندارند، بلکه فقط در قسمت بالا و پایین هستند. آنها ظاهر حرفه ای تری به محل کار می دهند.

آنها قابل جابجایی هستند و طبق تغییرات داخلی دفتر شما قابل نصب و حذف هستند. از دیوارهای شیشه ای فریم لس در ادارات به عنوان جداکننده استفاده می شود. این عینک ها جلوه ای پیچیده به محل کار می بخشند.

شیشه رسمی:

اگر می خواهید ظاهری متفاوت برای پارتیشن های اداری خود داشته باشید، می توانید دیوارهای شیشه ای را در اشکال مختلف انتخاب کنید.

  • دیوارهای شیشه‌ای منحنی: این دیوارها با رهایی دفتر شما از حالت جعبه‌ای و خطوط مستقیم پارتیشن‌بندی مکعبی، ظاهری جدید می‌بخشند.
  • دیوارهای شیشه‌ای وجهی : دیوارهای شیشه‌ای مسطح نازکی هستند که در یک چند ضلعی چیده شده‌اند تا توهم یک منحنی را ایجاد کنند.

دیوارهای شیشه ای مدولار:

آنها از بخش های پیش ساخته تشکیل شده اند. آنها استحکام و تطبیق پذیری طولانی مدت را برای راه اندازی دفتر شما فراهم می کنند.

دیوارهای شیشه ای مات :

این شیشه ها مات هستند و حفظ حریم خصوصی خوبی هستند و سبکی فضا را حفظ می کنند.

دیوارهای شیشه ای تریپلکس :

این به شیشه های چند لایه ای اشاره دارد که از 2 یا چند لایه لایه پلیمری تشکیل شده است.

دیوارهای شیشه ای رنگی :

آنها با استفاده از تکنولوژی استاندارد و رنگی ایجاد می شوند. این روش رنگ آمیزی سایه مورد نظر را در سراسر سطح ایجاد می کند و در عین حال بازتاب و جذب را کاهش می دهد.

دیوارهای شیشه ای صاف :

این دیوارها هفت برابر قوی تر از شیشه های معمولی هستند و می توانند بارهای ساکن قابل توجهی را با انحرافات زیاد بدون شکستگی تحمل کنند.

شیشه های ضد حریق :

حفاظت در برابر آتش یک نکته مهم است. شیشه ضدحریق یک انتخاب عالی برای باز و روشن نگه داشتن فضای کاری شما بدون نیاز به بستن همه چیز در پشت تخته آتش نشانی و درها است.

 نتیجه گیری 

پارتیشن های شیشه ای یک راه منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای ساختن یک فضای اداری زیبا و کاربردی است. اگر می خواهید دیوارهای پارتیشن شیشه ای را در دفتر خود بگنجانید، امروز از وب سایت ما دیدن کنید. کارشناسان ما می توانند به شما در انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین پارتیشن های شیشه ای برای فضای اداری خود کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *