دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای دفتر باشگاه

 

 پارتیشن شیشه ای مدتهاست که یک پارتیشن محبوب بوده که به طور مداوم در حال توسعه بیشتر است. از آنجا که این اجازه می دهد تا فضاهای داخلی به وضوح طراحی شوند و ساختار حفظ شود، به طور فزاینده ای به عنوان یک پارتیشن استفاده می شود. طراحی اتاق باز اجازه می دهد تا نور بیشتری داشته باشید، اتاق ها را روشن تر، دوستانه تر و جذاب تر می کند. علاوه بر این، شیشه واقعی زیبایی شناسی، مدرن و در عین حال بی انتها است.

برای به دست آوردن دیوارهای جداکننده شیشه ای با کیفیت بالا برای محل کار، اداره جات و خانه ، توصیه می شود با تولید کنندگان و فروشندگان متخصص در این زمینه تماس بگیرید . این امر برای جا دادن یک دیوار شیشه ای با طراحی تزئینی در هر خانه مهم است. بنابراین برای هر خانه، هر دفتر و هر دفتر، دیوار جداکننده به صورت جداگانه و مطابق با خواسته های شما ساخته می شود.

پارتیشن های شیشه ای نیز بسیار کاربردی  هستند. آنها به راحتی تمیز می شوند و به عنوان یک تقسیم کننده بهداشتی اتاق ایده آل هستند. تقسیم اتاق های بزرگ با دیوارهای جداکننده نیز فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این، اتاق های بزرگ و کوچک از روشنایی بیشتری بهره می برند. مهمتر از همه، وقتی وسایل خانه به بهترین نحو نشان داده شوند، خانه‌دارتر می‌شوند .

 

مزایای پارتیشن شیشه ای برای منزل، مطب و مطب

پارتیشن های شیشه ای نور بیشتری را ایجاد می کنند و فضای بهتری ایجاد می کنند. نور روز همچنین تضمین می کند که کارمندان، مهمانان و مشتریان احساس راحتی بیشتری می کنند. در دفاتر با پلان باز، دیوارهای پارتیشن فضای بیشتری را در اختیار کارمندان قرار می دهند. یک تقسیم بندی خوب برنامه ریزی شده، حریم خصوصی بیشتری ایجاد می کند، که اجازه می دهد کار آرام تری انجام دهید. در صورت تمایل، اتاق های جلسه می توانند عایق صوتی باشند تا موضوعات محرمانه به راحتی مورد بحث قرار گیرند. در عمل دیوارهای جداکننده سطح خوبی برای ارائه آرم و اطلاعات شرکت ها نیز ارائه می دهند.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای در مطب پزشک به همان اندازه سودمند هستند. بیماران به محض ورود در یک مطب شیک و شیک احساس راحتی بیشتری می کنند. یک محیط روشن دلپذیر نیز برای مشتریان یک شرکت حقوقی مناسب است. آخرین اما نه کم اهمیت این است که محیط کار را برای کارمندان جذاب تر می کند.

در خانه، دیوارهای شیشه ای مناطق راحت تری ایجاد می کنند. به عنوان مثال، آشپزخانه را می توان از اتاق نشیمن جدا کرد بدون اینکه اتاق کوچکتر به نظر برسد. بستن یک در شیشه ای پشت سر به شما این امکان را می دهد که از آرامش بیشتری لذت ببرید بدون اینکه منظره را مسدود کنید.

دیوارهای جداکننده شیشه ای با درب های مختلف

بسته به فضا، درهایی که به سمت داخل یا بیرون باز می شوند مناسب هستند. یک درب گردان کلاسیک را می توان از نظر اندازه، موقعیت و جهت باز شدن انعطاف پذیر ساخت. قفل درب قابل قفل شدن و عایق صوتی بهتر در صورت درخواست موجود است.

انتخاب اغلب بر روی درهای کشویی است که به آرامی اجرا می شوند و سپس در جای خود می چسبند. آنها به طور ایمن با پروفیل های آلومینیومی بسته می شوند و یک شکاف کوچک روی زمین مانع از تماس درب می شود. اینها معمولاً از شیشه ایمنی مقاوم (ESG) ساخته می شوند، اما شیشه ایمنی چند لایه (LSG) نیز امکان پذیر است. یک درب کشویی با بسته شدن نرم به طور خودکار به موقعیت انتهایی می رسد و توقف آرام را حتی بدون برق تضمین می کند.

دیوارهای شیشه ای با نگهدارنده های اطراف و بسته، حداکثر عایق صدا را ارائه می دهند. اینها می توانند به عنوان جداکننده اتاق و همچنین به عنوان پارتیشن دوش برای دوش حمام استفاده شوند. از سوی دیگر، انواع با نگهدارنده‌های جداگانه، می‌توانند به سرعت با استفاده از گیره‌های شیشه‌ای پایدار نصب شوند. این یک شکاف روی زمین ایجاد می کند که به راحتی تمیز می شود.

محافظت در برابر سقوط در یک راه پله نیز می تواند با دیوار جداکننده شیشه ای تحقق یابد. این کار پله ها را در معرض دید نگه می دارد، اتاق بزرگتر به نظر می رسد و شرایط نوری عالی را تضمین می کند.

پارتیشن شیشه ای با پایه های قابل تنظیم در جای خود ثابت نیست، اما می توان آن را به دلخواه قرار داد. در باغ، انواع متحرک اغلب به عنوان بادگیر استفاده می شود. با روکش ساتن، آنها همچنین به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی عمل می کنند، زیرا مات هستند، حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهند. آنها به خصوص با یک نیمکت یکپارچه کاربردی هستند، جایی که می توانید نوع چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید. دیوارهای شیشه ای با گلدان های یکپارچه نیز موجود است.

 

پارتیشن های شیشه ای چگونه تمیز می شوند ؟

اصولا مراقبت از پارتیشن های شیشه ای آسان است و به راحتی می توان آنها را به صورت بهداشتی تمیز کرد. خاک، بلکه باکتری ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا نمی توانند برای مدت طولانی به سطح صاف بچسبند. به سادگی کثیفی های درشت را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس با آب شفاف و پاک کننده شیشه پاک کنید.

چه نوع پارتیشن های شیشه ای وجود دارد؟

دیوارهای پارتیشن در صورت لزوم در شیشه شفاف، شیشه مات، شیشه واقعی رنگی، شیشه بافت دار، شیشه واقعی ساتن یا چاپ شده در دسترس هستند. اینها با نگهدارنده‌های مختلف متصل می‌شوند یا به‌عنوان انواع موبایل با پایه‌های قابل تنظیم ساخته می‌شوند. در شرایط خاص، دیوارهای جداکننده شیشه ای به عنوان محافظ در برابر سقوط در پله ها نیز عمل می کنند. در بالکن، تراس یا در باغ، آنها به خوبی از باد و حریم خصوصی محافظت می کنند.

برای خرید پارتیشن به چه نکاتی باید توجه نمود ؟

پارتیشن باید همیشه برای هدف مورد نظر مناسب باشد، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که الزامات خاص را برآورده می کند. در صورت لزوم، پارتیشن شیشه ای باید عایق صدا باشد، حریم خصوصی را تامین کند یا برای محافظت در برابر سقوط مناسب باشد. شیشه سکوریت سکوریت معمولا کافی است، گاهی اوقات شیشه سکوریت چند لایه ضروری است.

 

آیا خطر شکستن شیشه در دیوار جداکننده شیشه ای وجود دارد؟

شیشه ایمنی تک جداره مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، ضربه و شکستگی دارد. اما اگر بشکند، به قطعات مکعبی شکل بدون لبه های تیز می شکند که خطر آسیب را به حداقل می رساند. شیشه سکوریت لمینت از چندین صفحه شیشه ای تشکیل شده است که بین آنها یک فیلم قرار دارد. در صورت شکستگی احتمالی، قطعات همچنان به هم می چسبند. اتفاقاً شرکت هایی هستند که می توانند آسیب های جزئی به شیشه را تعمیر کنند. بنابراین، دیوار شیشه ای با آسیب جزئی لزوماً نباید فوراً تعویض شود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *