چگونه نرده شیشه ای را تمیز کنیم

محصولات ما از با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند و به لطف این کیفیت بالا، نه تنها پایدار، بلکه بادوام نیز هستند. رنگ های سرامیکی ما در برابر لکه های چربی یا کثیفی بسیار مقاوم هستند. برای اینکه لعاب در باغ برای مدت طولانی زیبا به نظر برسد، هنوز باید به طور مرتب از آن نگهداری شود. در صورت سوخته شدن صفحه نمایش یا چاپ دیجیتال، کثیفی باید فوراً برطرف شود.

در این صفحه مهم ترین نکات و ترفندها برای مراقبت و تمیز کردن عینک در فضای باز را گردآوری کرده ایم.

نکات مراقبتی عمومی برای استفاده در فضای باز

اصولاً باید از هرگونه آلودگی تهاجمی در طول ساخت و ساز جلوگیری شود. با این وجود، اگر این اتفاق بیفتد، کثیفی باید بلافاصله پس از ایجاد آن توسط شخصی که باعث آن شده است، با استفاده از عوامل غیر تهاجمی شسته شود. بتن یا دوغاب سیمان، به ویژه، بسیار قلیایی است و اگر شیشه را فوراً با آب فراوان شسته نشود، می سوزاند ، رسوبات گرد و غبار و دانه ای باید به طور حرفه ای حذف شوند، اما هرگز خشک نشوند.

برای مراقبت های بعدی، معمولاً کافی است هم طرف شیشه و هم طرف رنگی را با آب شفاف و تمیز تمیز کنید تا از خراشیدن ذرات کثیفی جلوگیری شود. در بیشتر موارد، پایین کشیدن شیشه با شلنگ آب کافی است. لکه های چرب یا لکه های ارگانیک را می توان با صابون های موجود در بازار پاک کرد. از آلودگی با روغن ها، چربی ها، سیلیکون ها و سایر مواد با ویسکوزیته پایین اجتناب کنید.
لطفا ناخالصی های مربوط به آب و هوا را ابتدا با آب و سپس با لیمو پاک کنید. در صورت لزوم می توان رسوبات آهکی را با شیشه پاک کن های تجاری موجود حذف کرد. به طور کلی باید از استفاده از مواد شیمیایی خورنده اجتناب شود.
به عنوان مثال، اسفنج ها یا پارچه های نرم و تمیز به عنوان ابزار دستی مناسب هستند. استفاده از اجسام فلزی نوک تیز و نوک تیز مانند تیغه یا چاقو می تواند باعث آسیب سطحی به شکل خراش شود و بنابراین برای نرده شیشه ای نا مناسب است .

نرده شیشه ای

مهمترین نکات خلاصه شده:

  • تمام سطوح را به طور منظم تمیز کنید. هر چه کثیفی قدیمی تر باشد، پاک کردن آن دشوارتر است.
  • برای تمام سطوح از یک اسفنج نرم، چرم بابونه یا برف پاک کن شیشه ای استفاده کنید.
  • با فشار کم و در یک منطقه بزرگ با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
  • از هیچ گونه مواد شوینده تهاجمی، بدون اسانس سرکه و مطلقاً هیچ ماده تمیز کننده با مواد ساینده استفاده نکنید.
  • شیشه را می توان از دو طرف با شلنگ آب شلنگ کرد.
  • از کثیفی های ناشی از روغن ها، چربی ها، سیلیکون ها و سایر مواد بسیار چسبناک اجتناب کنید، زیرا پاک کردن آنها بدون باقی ماندن هیچ گونه باقیمانده دشوار یا غیرممکن است. از آلودگی ناشی از بتن یا لجن سیمان خودداری کنید، زیرا باعث حک شدن شیشه می شود.

سوالات متداول در مورد تمیز کردن شیشه

چند وقت یکبار باید شیشه را تمیز کنم؟

تمیز کردن منظم برای اینکه شیشه برای مدت طولانی بدرخشد مهم است. اساساً موارد زیر اعمال می شود: تلاش تعمیر و نگهداری کمتر است، هر چه بیشتر تمیز شود.

نرده شیشه ای

چگونه می توانم از لکه های آهک جلوگیری کنم؟

اگر آب خانه شما بسیار سفت است، توصیه می کنیم از آب مقطر برای تمیز کردن لیوان ها استفاده کنید.
اگر لکه‌های آهک رخ داد، می‌توان آن‌ها را با مخلوط سبک سرکه و آب پاک کرد. همچنین می توان از رسوبات آهک با خشک کردن پس از آن جلوگیری کرد.

 

چگونه می توانم از رگه های گچ جلوگیری کنم؟

در صورت امکان از آب بدون آهک استفاده کنید و برای خشک کردن و تمیز کردن شیشه از دستمال کاغذی استفاده نکنید. ما یک شیشه پاک کن برای جدا کردن آن توصیه می کنیم.

 

چگونه می توانم از خراش روی شیشه جلوگیری کنم؟

اگر هنگام تمیز کردن فشار زیادی وارد کنید، ذرات ریز گرد و غبار روی شیشه می مالند و می توانند خراش هایی روی شیشه ایجاد کنند. بنابراین، هنگام تمیز کردن، حتما از پارچه مرطوب و نرم برای جلوگیری از این امر استفاده کنید.

نرده شیشه ای

بهترین روش برای تمیز کردن شیشه چیست؟

فقط از مواد شوینده ملایم مانند چند قطره مایع شوینده استفاده کنید. آب زلال معمولا کافی است.

هرگز از مواد شوینده، پشم فولادی، مواد شوینده با افزودنی های شستشو، یا مواد حاوی اسید استیک یا سیتریک یا سایر مواد شیمیایی از هر نوع استفاده نکنید، زیرا به شیشه و ساختمان آن آسیب جدی وارد می کند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *