شیشه دوجداره

شیشه دو جداره با شیشه لمینت یا دو لایه در چیست ؟ تفاوت انواع شیشه ها با یکدیگر و مقایسه آن ها تا شما بتوانید با راهنمایی های درست گروه یونیک خرید خوبی را تجربه کنید.

شیشه دو جداره بهتره یا شیشه دولایه

با توجه به اینکه هزینه های انرژی در استرالیا به همان اندازه گران است، بسیاری از صاحبان خانه متوجه شده اند که پنجره های معمولی آنها برای دستیابی به بهره وری انرژی کافی نیست. پنجره‌های شیشه‌ای تک جداره سنتی اجازه می‌دهند هوای بیش از حد خارج شود و این منجر به اتلاف گرمایش / سرمایش بیشتر در خانه می‌شود.

یکی از راه هایی که صاحب خانه می تواند این مشکل را کاهش دهد این است که همزمان با تعویض شیشه پنجره به شیشه لمینت یا شیشه دوجداره روی بیاورد

شیشه دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره شامل افزودن یک لایه عایق بین دو صفحه شیشه ای جداگانه است، در حالی که شیشه لمینت شامل اتصال دائمی دو لایه مجزا از شیشه است. برخلاف شیشه های تک جداره معمولی، پنجره های دو جداره با یک لایه اضافی برای ایجاد استحکام بیشتر تقویت می شوند. رایج ترین گزینه سیستم دو جداره است که معمولاً شامل استفاده از دو قاب، دو جداره شیشه ای و دو جداره متفاوت است. ضخامت های شیشه برای اطلاعات بیشتر در مورد پنجره های دوجداره به اینجا بروید .

شیشه دو لایه چیست؟

شیشه لمینت از یک لایه نازک شیشه ساخته شده است که توسط ماده ای به نام لایه نیکل الکترولس به یکدیگر متصل شده است. نتیجه یک صفحه شیشه ای است که محافظت در برابر رطوبت و سایر آلاینده های موجود در هوا را فراهم می کند، حالتی که به عنوان شیشه سکوریت شناخته می شود. اندازه استاندارد برای شیشه های لمینت بین 5 تا 9 میلی متر ضخامت در مقایسه با شیشه های معمولی 3-4 میلی متر است. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شیشه های لمینت و سخت شده بیابید .

مزایای استفاده از پنجره دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره چندین مزیت قابل توجه برای کاهش اتلاف حرارت در خانه دارد. اولاً، شیشه دارای یک لایه عایق ضخیم است که باعث کاهش اتلاف گرما هنگام باز بودن پنجره ها می شود. این لایه عایق همچنین شیشه داخلی را در برابر اشعه UV محافظت می کند.

مزایای استفاده از شیشه دو لایه چیست؟

شیشه لمینت یا دو لایه دارای خواص عایق حرارتی عالی است که به شما امکان می دهد از صرفه جویی های بالقوه در هزینه های گرمایش سرمایش استفاده کنید. اگر به دنبال بهبود ظاهر خانه خود در عین صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، می توانید به راحتی این کار را با تغییر شیشه های لمینت انجام دهید.

انتخاب بین شیشه دو جداره و دو لایه

هر دو جداره دو جداره و شیشه لمینت یا دو لایه انتخاب های بهتری نسبت به شیشه های معمولی برای بهبود بهره وری انرژی در خانه شما هستند.

نصب شیشه های لمینت هزینه کمتری دارد و از این رو به گزینه ای محبوب در خانه های سیدنی تبدیل شده است.

از نظر عملکرد، شیشه های دو جداره از نظر بهره وری انرژی و آکوستیک (کاهش صدا) از شیشه های لمینت بیشتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *