1. قیمت نرده های شیشه ای چقدر است؟

بدون شک این رایج ترین سوالی است که پرسیده می شود. این چیزی است که به طور طبیعی زمانی که تصمیم می گیرید برای پروژه خود با نرده های شیشه ای همراه باشید، به ذهن می رسد – قیمت نرده های شیشه ای چقدر است؟ و اگرچه اغلب از آن سوال پرسیده می شود، پاسخ به این سادگی نیست. اگر تخمین تقریبی در مورد قیمت نرده های شیشه ای ارائه دهیم ، قیمت آن از حدود 5 ملیون الی 8 ملیون تومان برای هر متر خطی متغیر است . این قیمت شامل سیستم نرده شیشه ای، پانل های شیشه ای و نصب می باشد . بسته به اینکه اهل کدام کشور هستید و پروژه شما چقدر بزرگ است، ممکن است قیمت ها متفاوت باشد. همچنین قیمت ها بسته به نوع شیشه ای که برای سیستم نرده استفاده می کنید متفاوت است: در برخی موارد فقط شیشه سکوریت کافی خواهد بود اما در اکثر مواقع بهترین و مطمئن ترین انتخاب لمینت یا لمینت سکوریت شده است.

قیمت کل نرده شیشه ای چگونه تشکیل می شود؟

  • عامل اول : نرده در کجا استفاده می شود؟ بسته به بار مورد انتظار و نوع نصب، می توانید از سیستم های مختلفی استفاده کنید. به ترتیب قیمت سیستم ها متفاوت است.
  • عامل دوم : سیستم از چه شیشه ای استفاده خواهد کرد؟ طیف گسترده ای از تغییرات، ترکیبات و ضخامت شیشه وجود دارد.
  • عامل سوم : فرآیند نصب چقدر پیچیده خواهد بود؟ برخی از پروژه ها بسته به موقعیت یا مکانی که نرده در آن قرار می گیرد به ساعات کاری بیشتری نیاز دارند.

2. آیا نرده های شیشه ای ایمن هستند؟

آره! نرده های شیشه ای کاملا ایمن هستند و تقریباً در هر پروژه ای قابل استفاده هستند. سیستم‌هایی وجود دارند که برای تاسیسات خانگی مناسب‌تر هستند و اگر در مورد مکان‌های تجاری صحبت کنیم، بهتر هستند، مانند مراکز خرید، استادیوم‌ها، ساختمان‌های اداری و غیره. در هر متر خطی که تقریباً 204 کیلوگرم نیرو در هر متر خطی است – مقداری که برای اطمینان از استفاده ایمن از نرده در خانه شما بیش از اندازه کافی است. مراکز خرید و ساختمان‌های اداری اغلب از سیستم‌های قدرت ۳ تا ۴ کیلونیوتن استفاده می‌کنند، در حالی که ورزشگاه‌ها می‌توانند تا ۱۰ کیلونیوتن بالا بروند. بنابراین همانطور که می بینید با سیستم های مناسب، نرده های شیشه ای تقریباً در هر شرایطی ایمن خواهند بود.

3. کدام شیشه برای نرده بهتر است؟

اگر در مورد بهترین شیشه ای که می توانید برای نرده های شیشه ای استفاده کنید صحبت می کنیم، در مورد شیشه های لمینت شده صحبت می کنیم. اما چرا؟ این شیشه خاص چند مزیت دارد:

  • قوی است – راه حلی عالی برای اطمینان از استفاده ایمن از نرده، زیرا زمانی ساخته می شود که دو یا چند پانل شیشه ای به هم چسبیده باشند.
  • بادوام است – یک لایه شیشه ای ضخیم و در عین حال شفاف ایجاد می کند که می تواند حتی در برابر بادهای طوفانی مقاومت کند.
  • هنگامی که می شکند یکپارچگی ساختاری خود را به لطف فویل PVB که هر یک از پانل های شیشه ای را به هم چسبانده نگه می دارد، حفظ می کند تا هیچ خطری برای افراد اطراف آن وجود نداشته باشد.
  • به لطف فویل PVB، فیلتر UV و کاهش نویز را فراهم می کند.
  • احتمال شکستن شیشه در حین نصب نرده را به حداقل می رساند – یک مشکل رایج در هنگام کار با شیشه سکوریت شده.

4. آیا می توانم شیشه را برای نرده ها اصلاح کنم؟

آره! یکی از بهترین مزیت های نرده شیشه ای فریم لس نسبت به انواع دیگر نرده ها این است که می توانید به طرح های منحصر به فرد و چشم نوازی از شیشه دست پیدا کنید. علاوه بر این، الگوهای طراحی شیشه تقریبا بی حد و حصر هستند زیرا می توانید پانل های شیشه ای را با رنگ های مختلف ترکیب کنید، شیشه شفاف و رنگی، شیشه شفاف یا فوق شفاف، می توانید به جلوه مات، ساتن تدریجی، می توانید از شیشه بازتابنده یا شیشه های بازتابنده استفاده کنید. چاپ دیجیتال یا پوشش بافت منحصر به فرد را روی شیشه اضافه کنید که شما را از تمام ساختمان های مجاور متمایز می کند.

bv9900 با نرده تزئینی bv6023
BV7500 با شیشه 6.6.2 با چاپ دیجیتال
ساختمان با bv4500 با استفاده از نرده گرد bv6022
سیستم نرده شیشه ای bv 4500 با شیشه خاکستری + خاکستری

5. آیا نرده های شیشه ای به سختی تمیز می شوند؟

یک نه صدایی! تنها افرادی که به شما می گویند نرده های شیشه ای به سختی تمیز می شوند، آنهایی هستند که انواع مختلفی از نرده ها را ارائه می دهند – چوبی، آهنی، بتنی و غیره. تمیز کردن نرده شیشه ای شما به سادگی تمیز کردن یک پنجره یا یک میز شیشه ای است. تنها چیزی که نیاز دارید یک تکه پارچه و یک محلول پاک کننده شیشه است، حتی می تواند آب با صابون باشد. روش های خاص و عرفانی برای نظافت نرده شیشه ای وجود ندارد. فقط مراقب باشید از پارچه یا اسفنج با سطح ساینده استفاده نکنید زیرا ممکن است سطح شیشه را خراش دهد.

افسانه دیگری که ما از بین خواهیم برد این است که نرده های شیشه ای بدون قاب به سرعت کثیف می شوند. معمولاً دوره نظافت یک یا دو ماه یکبار است. علاوه بر این، به راحتی می توان چیزهای مختلف را از روی شیشه تمیز کرد. فرض کنید بچه‌های شما خلاقیت به خرج می‌دهند و با خودکارهای نمدی روی شیشه نقاشی می‌کنند – تمیز کردن آسانی است که در مقایسه با انواع دیگر نرده‌ها – نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد.

6. نصب نرده های شیشه ای توسط چه کسانی انجام می شود؟

معمولاً شرکتی که سیستم های نرده شیشه ای را می فروشد دارای یک تیم یا تیم های نصاب است یا با چنین شرکتی همکاری می کند. همچنین می‌توانید سیستم‌هایی را که دوست دارید خریداری کنید و نصاب‌های محلی نرده را برای انجام کار پیدا کنید.

تجربه نصاب‌های نرده شیشه‌ای می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا نقاط مهمی را که باید در حین نصب برای پروژه خاص مورد توجه قرار گیرند، تعیین کنند. به عنوان مثال، سطحی که نرده در آن نصب می شود، اغلب کاملاً مسطح نیست که رویکرد خاصی را می طلبد. سوراخ کردن بیش از حد عمیق یا غیر متقارن سوراخ های لنگر می تواند باعث ایجاد مشکل در نصب یا استحکام نرده شود. حذف نکردن زباله ها از سوراخ ها پس از سوراخ کردن می تواند منجر به لنگر و چسبندگی ضعیف و غیره شود.

شرکت هایی در بازار وجود دارند که نرده هایی را با کیت هایی می فروشند که امکان نصب خود به خود را فراهم می کند. با برنامه ریزی مناسب و مهارت های فنی، امکان پذیر است. اگر چه بیشتر گزینه‌های خود نصب برای نرده‌های چوبی یا آلومینیومی هستند.

7. آیا باید از نرده برای نرده استفاده کنم؟

استفاده از نرده ها معمولاً انتخابی است که مشتری انجام می دهد. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند طرح نرده شیشه ای را تمیز بگذارند – بدون نرده. درست است که نرده ها می توانند استحکام نرده های شیشه ای را افزایش دهند، اما اگر در مورد سیستم های نرده شیشه ای صحبت کنیم که مقاومت کمتری مانند 0.5 یا 1 کیلو نیوتن دارند، این می تواند تفاوت بیشتری ایجاد کند.

سیستم قابل تنظیم برای نرده شیشه ای نصب شده در ویلا نزدیک ساحل
نرده شیشه ای با نرده های مربعی و شیشه های لمینت خاکستری
نرده شیشه ای نصب جانبی bv9900S در خانه در هلند
نرده شیشه ای قابل تنظیم با شیشه فوق العاده شفاف

زمانی که به یک نرده نیاز است یک مورد معمول وجود دارد ، زمانی که تسطیح کف ناهموار است و سیستم نرده شیشه ای از گوه ها برای محکم کردن شیشه استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر بین تراز پانل های شیشه ای در پایین پروفیل 2 میلی متر اختلاف وجود داشته باشد، در قسمت بالای پانل های شیشه ای این اختلاف می تواند تا 5-6 میلی متر باشد. این بدان معنی است که پانل های شیشه ای نرده کاملاً با یکدیگر در یک خط مستقیم تراز نمی شوند. بنابراین در این مورد استفاده از نرده به تراز کردن شیشه کمک می کند. اگر سیستم نرده شیشه ای قابل تنظیمی را انتخاب کنید که امکان تراز کامل هر یک از پانل های شیشه ای را فراهم می کند، می توان از این سناریو جلوگیری کرد.

8. آیا در صورت ورود آب به سیستم نرده شیشه ای مشکلی وجود دارد؟

ورود آب به سیستم نرده شیشه ای چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد، اما اگر اقدامات زهکشی مناسب انجام شود مشکلی نیست. اگر به عنوان مثال نرده شیشه ای پایه را در نظر بگیریم که روی تراس قرار گرفته است، احتمالاً در زیر آسمان باز است و زمانی که باران می بارد – آب وجود دارد که وارد سیستم می شود.

چرا آب نباید در داخل پروفیل جمع شود؟ اگر آب برای مدت طولانی در سیستم بماند، در موارد نادر می تواند باعث ایجاد مشکلات لایه لایه شدن شیشه چند لایه شود. همچنین، اگر آب در طول زمستان در داخل پروفیل نرده جمع شود، زمانی که دما به زیر صفر می‌رسد، می‌تواند به یخ تبدیل شود. این یک مشکل است زیرا وقتی آب به یخ تبدیل می‌شود، منبسط می‌شود (تقریباً 9٪) و می‌تواند نمایه آلومینیومی را گشاد کند، که پس از آن حتی پس از ذوب شدن یخ به همین شکل باقی می‌ماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *