جداسازی فضا در خانه

دیوارهای پارتیشن شیشه ای نه تنها مد روز، بلکه کاربردی هستند و ممکن است هم در استودیوهای کوچک و هم در آپارتمان های وسیع با پلان باز مفید باشند. این ویژگی طراحی زمانی بسیار ارزشمند است که شما نیاز به جداسازی فضا بدون این که نور فضا را از دست بدهید دارید.

حریم خصوصی و نور برای حمام

در حمام ها، دیوارهای شیشه ای برای جدا کردن قسمت مرطوب از خشک (یا جدا کردن خود حمام در اتاق خواب اصلی) استفاده می شود. شیشه، به عنوان یک ماده، انتخاب مناسبی برای فضای حمام است، زیرا می تواند در دراز مدت در برابر ضربه آب و بخار مقاومت کند و به راحتی تمیز می شود.

علاوه بر این، دیوارهای شیشه ای ممکن است برای آوردن نور بیشتر و توهم وسعت به یک فضای کوچک بدون پنجره نیز استفاده شوند. روکش‌های شیشه‌ای بافت‌دار می‌توانند جلوه ی بسیار زیبایی را در نمای مورد نظر ایجاد کنند.


نور طبیعی در راهروها

صرف نظر از تعداد و اندازه پنجره های یک اتاق، بسیاری از خانه ها فاقد نور طبیعی در راهروها و راه پله ها هستند. جایگزینی برخی از دیوارهای داخلی غیر باربر با پارتیشن های شیشه ای می تواند نور روز را به مناطق تاریک وارد کند. جایگزینی درب های جامد با درب های شیشه ای می تواند یک جایگزین باشد.

برای اینکه اتاق ظریف‌تر به نظر برسد، می‌توانید دیوارهای جداکننده شیشه‌ای را با نوارهای فلزی یا هر الگوی دیگری که متناسب با سبک طراحی داخلی خانه شما است، تزئین کنید. یا اگر ظاهر مینیمالیستی را ترجیح می دهید، می توانید یک روکش شیشه ای مات را برای دیوار شیشه ای خود انتخاب کنید.


جداسازی و فضاسازی 

دیوارهای پارتیشن شیشه ای دارای پیکربندی های مختلفی هستند. آنها می توانند قوسی، از کف تا سقف، اندازه متوسط ​​و همچنین گوشه ای باشند. این تنوع باعث می‌شود پارتیشن‌های دیوار شیشه‌ای به یک راه‌حل مناسب برای جداسازی حتی در استودیوهای کوچک تبدیل شوند. آنها با اشغال فضای کمی به اندازه چند اینچ، فضاسازی مناسبی را برای شما انجام دهند. بواسطه ی این پارتیشن می توانید فضای آشپزخانه ، اتاق خواب و هر فضای دیگری که نیاز است را برای خود بسازید.

ایزوله برای فضاهای اداری خانگی

یکی از چالش‌های رایجی که اکنون بسیاری از خانواده‌ها با آن مواجه هستند، سازماندهی یک دفتر کار خانگی است که می‌تواند برای صاحبان آن حریم خصوصی برای تمرکز بر وظایف کاری و فرصتی برای مراقبت از آنچه در بقیه خانه اتفاق می‌افتد فراهم کند. دو پارتیشن شیشه ای می تواند یکی از گوشه ها را به چنین دفتر کار خانگی تبدیل کند. پانل های شیشه ای تمام قد قاب دار می توانند نویز را کاهش دهند اما دید را بدون مانع می گذارند.

منطقه بندی در طرح بندی های باز

برای تبدیل شدن به خانه های دنج و کاربردی، آپارتمان های طبقه باز نیاز به منطقه بندی دارند. و دیوارهای شیشه ای راه حل مناسبی برای تقسیم فضا به مناطق با سطوح مختلف حریم خصوصی و در عین حال حفظ روح اصلی یک مفهوم باز هستند: (پارتیشن های شیشه ای جلوی دید را نمی گیرند و نور را مسدود نمی کنند) .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *