درب سرویس بهداشتی حمام و دستشویی

در حال حاضر، اکثر مردم هنگام تزئین سرویس بهداشتی استفاده از درهای شیشه ای را انتخاب می کنند .درب های شیشه ای نمای بسیار ویژه ای را به محل مورد نظر شما می بخشد . همواره به محل مورد نظر توجه لازم را داشته باشید.

نحوه صحیح انتخاب و نصب درب شیشه ای حمام

1. محل درب شیشه ای و شیشه ای و سپس قاب درب را پیدا کنید.

2. شیار حد را در بالای قفسه نصب کنید.

3. پایه های چوبی را با روکش فلزی نصب کنید.

4. قاب های درب عمودی را نصب کنید.

5. شیشه را ثابت کنید.

6. با چسب شیشه ببندید.

7، نصب فن درب شیشه ای سیار.

8. فن های درب را پیدا و نصب کنید.

9. دستگیره های درب شیشه ای را نصب کنید.


نکاتی برای انتخاب درب شیشه ای حمام

1. به شیشه نگاه کنید: مواد ناخالص یا نقص در فرآیند باعث می شود شیشه لکه ها، حباب ها و سایر عیوب ایجاد کند و سختی و استحکام شیشه را کاهش دهد.

2. به آلومینیوم نگاه کنید: آلومینیوم مورد استفاده برای قاب شیشه ای درب حمام اغلب نیاز به تحمل وزن شیشه دارد. اگر سختی و ضخامت خوب نباشد، طول عمر درب های شیشه ای حمام بسیار کوتاه خواهد بود و سختی و ضخامت تمام مواد آلومینیومی از شاخص های ارزیابی مهم است. ضخامت آلومینیوم درب شیشه ای حمام واجد شرایط بالاتر از 1.2 میلی متر است و ضخامت آلومینیوم شیشه ای آویزان شده روی نرده باید بالای 1.5 میلی متر باشد. سختی آلومینیوم را می توان با فشار دادن دستی قاب آلومینیومی آزمایش کرد و برای بزرگسالان دشوار است که تغییر شکل آلومینیوم سختی بالاتر از 13 درجه را با دست انجام دهند.

3. به قرقره نگاه کنید: صندلی قرقره باید از مواد مقاوم در برابر فشار و وزن مانند فولاد ضد زنگ 304 و مواد مصنوعی مرغوب ساخته شود. عملکرد آب بندی صندلی چرخ خوب است و بخار آب به راحتی وارد چرخ نمی شود تا از صافی چرخ اطمینان حاصل شود.

4. عملکرد تنظیم مواد اتصال دهنده دیوار و گیره دیوار را ببینید: مواد اتصال دیوار (گیره دیوار) آلومینیومی است که درب شیشه ای حمام و دیوار را به هم متصل می کند، زیرا شیب دیوار و انحراف نصب منجر به تغییر شکل می شود. شیشه ای که به دیوار متصل می شود و در نتیجه شیشه خود منفجر می شود. بنابراین حتی مواد دیوار نیز باید عملکرد تنظیم عمودی و افقی داشته باشد، به طوری که آلومینیوم می تواند با اعوجاج و نصب دیوار همکاری کند، اعوجاج شیشه را از بین ببرد، از خود انفجار شیشه جلوگیری کند.

 

روش تمیز کردن درب شیشه حمام

1. روکش

سطح شیشه ای صاف، پنجره ها، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض هوا، تماس طولانی مدت با آب، سطح شیشه ای با روکش پوشانده می شود. می توانید یک پارچه ایکس شکل را با اسپری پاک کننده روی شیشه اسپری کنید، سپس پارچه فرسوده را تا کرده و در یک جهت مالش دهید. همچنین می توانید آن را با روزنامه های قدیمی پاک کنید. جوهر روی کاغذ می تواند شیشه را مانند قبل درخشان کند و کثیفی های سرسخت را پاک کند.

2. لکه های زرد آب

روش تمیزی درب شیشه ای حمام بستگی به خاصیت بی رنگی دارد که بر روی درب شیشه ای باقی می ماند، مانند آب زرد کثیف شود، زیرا باید همین الان از شیشه پاک کن مخصوص استفاده شود. اینطوری کار می کند. کمی پاک کننده را روی یک پارچه خشک بمالید و سطح شیشه را بشویید. راحت است؟

اما باید توجه داشت که هنگام تمیز کردن درب شیشه ای توالت فرنگی، اگر درب شیشه ای از برخی لوازم سخت افزاری ساخته شده است، شیشه پاک کن را روی آن نچسبانید، در غیر این صورت دچار خوردگی می شود. مراقب باشید هنگام تمیز کردن به این چیزها دست نزنید، فقط آنها را با یک پارچه خشک پاک کنید، به یاد داشته باشید.

البته راه دیگری هم برای تمیز کردن لکه های زرد آب روی درب شیشه ای حمام وجود دارد، این است که برای خرید یک لیوان شیشه ای به اندازه حمام خود به سوپرمارکت بروید، استفاده از آن برای موقعیت بالاتر راحت تر است. درب شیشه ای به راحتی قابل تعمیر است. بعد از هر بار استحمام با کفگیر شیشه ای تمیز کنید.

 

3. پاک کردن لکه های کثیف

لکه های فوق نسبتا جدید هستند. اگر در مدت زمان طولانی انباشته شود، دشوارتر می شود و زمان و انرژی زیادی را مصرف می کند. برای این کثیفی، روش تمیز کردن آن مخلوطی از نمک و سرکه است که با محلول مخلوط پاک می شود.

هنوز هم نوعی روشی دارید که تغییرات زندگی را با تمیز کردن درب شیشه ای حمام مقایسه می کند، از خمیر دندانی که می خواهید استفاده کنید یعنی در صبح برای تمیز کردن استفاده کنید. روش انجام این کار به این صورت است: خمیر دندان را روی در شیشه ای بمالید، با مسواک بشویید و با آب گرم بشویید. دما نباید خیلی زیاد یا خیلی پایین باشد. این کار به شیشه آسیب می زند و خوب نمی شکند.

روح تمیز کردن توالت یا آب شیشه ای، روش تمیز کردن شیشه درب حمام است که توسط همه استفاده شده است. مواد شوینده توالت را روی در شیشه ای بپاشید، اما به یاد داشته باشید که دستکش لاستیکی بپوشید. روح کوچک به حریف شما آسیب می رساند. دوم، استفاده از آب شیشه و پاک کننده توالت یکسان است، تکرار نمی شود.

4. آنتی باکتریال بودن درب های شیشه ای

برای تمیز و روشن نگه داشتن درب شیشه ای حمام، از کرم ضدعفونی کننده چند منظوره برای تمیز کردن شیشه استفاده کنید. در مورد شکاف ها، آنها را با یک مسواک قدیمی و استفاده نشده تمیز کنید. کمی کرم ضد عفونی کننده را روی مسواک خود آغشته کنید، سپس شکاف ها را با یک لایه ماده ضد آب پشمی مسواک بزنید. می تواند از نشت جلوگیری کند، بنابراین می تواند از کپک جلوگیری کند، دوباره با باکتری مبارزه کند.

5. استفاده هوشمندانه از روزنامه های باطله

از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن گرد و غبار روی سطح شیشه استفاده کنید یا از شیشه پاک کن مخصوص (موجود در سوپرمارکت ها) برای پاک کردن آن استفاده کنید و سپس از روزنامه برای پاک کردن آن استفاده کنید. شیشه روشن و تمیز خواهد بود و هیچ اثری از آب باقی نخواهد ماند. زیرا جوهر روزنامه اثر پاک کنندگی بسیار خوبی روی شیشه دارد. مجلات و کتاب ها خوب هستند، اما روزنامه ها بهترین هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *