چرا پارتیشن شیشه ای نصب کنیم

چرا برای ادارات پارتیشن شیشه ای نصب کنیم ؟ آیا پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه است با ما همراه باشید تا به بررسی این مطلب بپردازیم.

جهت استعلام قیمت فقط کافی است تا بر روی شماره های گروه یونیک بزنید تا تماس برقرار شود.

021-22346623
021-22346603
09129321380

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای برای کسب و کار شما چیست؟

پارتیشن های اداری شیشه ای دقیقاً همان چیزی است که از نام آنها پیداست . پارتیشن شیشه ای را می توان در طیف وسیعی از فضاهای داخلی، از خانه ها و آموزش عالی گرفته تا ساختمان های تجاری و دفاتر مجلل یافت. تطبیق پذیری پارتیشن های شیشه ای به این معنی است که آنها کاربردهای زیادی دارند.

این روش مدرن و پویا برای جداسازی فضاها به دلیل مزایای فراوانی که به طور خودکار همراه با آن است، روز به روز محبوب تر می شود. آیا می خواهید بدانید چرا پارتیشن های اداری شیشه ای بهترین گزینه برای کسب و کار شما هستند؟ در اینجا فقط 10 دلیل از بسیاری از دلایلی که باید پارتیشن های شیشه ای را برای بهبود فضای اداری خود انتخاب کنید، آورده شده است.

1) مقرون به صرفه بودن

چه در حال راه اندازی یک دفتر کار جدید باشید یا یک فضای کاری موجود را بازسازی کنید، پارتیشن های شیشه ای بسیار مقرون به صرفه تر هستند و نیاز به ساخت و ساز کمی دارند. این نه تنها هزینه های بازسازی را کاهش می دهد، بلکه نصب سریع آنها به این معنی است که زمان خرابی کمتری برای کسب و کار شما وجود دارد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای همچنین می‌توانند در هزینه‌های جاری دفتر صرفه‌جویی کنند، زیرا هزینه کمتری برای روشنایی و گرمایش اتاق‌های جداگانه خواهید داشت. اگر شرکت شما گسترش پیدا کند، جداسازی و سرهم کردن پارتیشن‌های شیشه‌ای ساده است و اگر به دفتر جدیدی نقل مکان کردید، می‌توانید آنها را با خود ببرید.

2) جریان نور

مردم تا حدودی شبیه گیاهان هستند، از این جهت که ما دوست نداریم در اتاق های تیره و بدون نور طبیعی بسته باشیم. در حالی که دیوارهای جامد نور را از مناطق دیگر مسدود می کنند، نیاز به نور مصنوعی در فضاهای بسته دارند، پارتیشن های شیشه ای شفاف یا شفاف اجازه می دهند نور آزادانه در کل دفتر جریان یابد.

این نه تنها قبوض برق برای چراغ های مصنوعی را کاهش می دهد و ظاهر را بدون فلورسنت های سردرد بهبود می بخشد، بلکه بهره وری کارکنان را نیز بهبود می بخشد. نور طبیعی یک تقویت کننده خلق و خو است و محیطی گرم تر، روشن تر و راحت تر ایجاد می کند و استرس را کاهش می دهد.

3) زیبایی شناسی ظریف

همه می دانند که برداشت اولیه بسیار مهم است و بر تصمیمات مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان از کسب و کار شما تأثیر می گذارد. پارتیشن‌های شیشه‌ای دفتر شما را به روشی نامرتب سازمان‌دهی می‌کنند و ظاهری شیک و مدرن را ارائه می‌دهند که مطمئناً به محض ورود هر کسی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

این روش معاصر پایدار برای تقسیم فضای اداری نشان می دهد که تجارت شما آینده نگر است. فضای روشن و تمیزی که توسط پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای ایجاد می‌شود، فضا را دلپذیرتر کرده و حس پیچیدگی و حرفه‌ای بودن را افزایش می‌دهد.

4) انعطاف پذیری

پارتیشن های اداری شیشه ای با نصب آسان و جداسازی آسان، جایگزینی ساده و راحت برای دیوارهای سنتی یا جداکننده های اتاقک هستند. این امکان وجود دارد که چیدمان دفتر خود را تنظیم کنید و مناطق یا اتاق های جدیدی را با تلاش یا اختلال نسبتا کمی ایجاد کنید، به خصوص اگر صفحه های شیشه ای ایستاده را انتخاب کنید .

بر خلاف دیوارهای جامد، نصب و جابجایی پارتیشن های شیشه ای نیازی به تغییرات ساختاری ندارد، بنابراین می توانید با تغییر نیازهای نیروی کار خود، آنها را عملاً در هر مکانی جابجا کنید. تنظیمات سفارشی بی پایانی برای انتخاب وجود دارد که یک دفتر با عملکرد و جریان ایجاد می کند.

5) طراحی همه کاره

نه تنها راه های مختلفی برای چیدمان پارتیشن های اداری شیشه ای شما وجود دارد ، بلکه این دیوارهای شیشه ای در طیف وسیعی از سبک ها و پرداخت ها نیز موجود هستند. از تک جداره تا دو جداره، بدون قاب گرفته تا قاب آلومینیومی ، جنبه های کاربردی و زیبایی شناسی همه به انتخاب سفارشی شما بستگی دارد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای را می‌توان با گرافیک‌ها و علائم مارک دار که به عنوان تظاهرات شناخته می‌شوند، مات یا چاپ کرد تا پارتیشن‌های شما واقعاً منحصر به فرد در دفتر شما باشد. در مورد درها را فراموش نکنید – درهای شیشه ای محوری یا درهای شیشه ای کشویی نیز برای دیوارهای شیشه ای نصب شده در دسترس هستند .

6) فضای باز

پارتیشن های شیشه ای یک راه استراتژیک برای تقسیم مناطق کاری در عین حفظ مزایای یک دفتر کار با پلان باز است. آن‌ها فضای کلی را باز و مشارکتی نگه می‌دارند و به افراد و گروه‌ها اجازه می‌دهند تا حدی حریم خصوصی داشته باشند بدون اینکه آنها را در پیچ و خم‌های کلاستروفوبیک ببندند.

با افزایش نور طبیعی و عدم وجود دیوارهای حجیم یا جداکننده های مات، پارتیشن های اداری شیشه ای می توانند این توهم نوری را ایجاد کنند که دفتر کار بسیار جادارتر از زمانی است که در نگاه اول تعداد بیشتری از آن قابل مشاهده است. این به ایجاد تصورات خوب از یک تجارت صادقانه و سخت کوش کمک می کند.

7) ارتباطات

همانطور که اشاره کردیم، محیط باز و مطبوع ایجاد شده توسط پارتیشن های اداری شیشه ای باعث بهبود روحیه و بهره وری همه افراد در دفتر می شود. اینکه بتوانید همه را ببینید حتی زمانی که به صورت فردی کار می کنید، احساس یک تیم هماهنگ را ایجاد می کند و مانع از این می شود که هر کسی احساس طرد شدن کند.

دیوارهای شیشه ای جدایی بین اعضای تیم و مدیریت را کاهش می دهد و افراد را به تعامل، پرسیدن سوال و بحث درباره ایده ها ترغیب می کند. به نوبه خود، این امر چشم انداز شرکت را تقویت می کند و احتمال موفقیت، افزایش کارایی و حفظ کارکنان را بهبود می بخشد.

8) حریم خصوصی

در حالی که کار تیمی باعث می شود رویاها به نتیجه برسد، برای کارمندان نیز مهم است که بتوانند بدون حواس پرتی بیش از حد از سایر زمینه ها به وظایف خود ادامه دهند. جلسات کاری با مشتریان یا بازدیدکنندگان نیز نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند که می‌تواند یک نگرانی عمده در مورد پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای باشد.

با این حال، حتی پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره می‌توانند از صدایی تا 44 دسی‌بل محافظت کنند و مکالمه‌ها را بین هر کسی که نیاز به شنیدن آن دارد حفظ کند. پانل های شیشه ای با بخش های مات یا فیلم های رنگی اعمال شده، حریم خصوصی بصری را بدون به خطر انداختن جریان نور یا شفافیت تیم ارائه می دهند.

9) کاهش صدا

آیا نگران این هستید که دفترتان بیش از حد پر سر و صدا باشد و حواس مردم را از انجام کارآمد کارهایشان منحرف کند؟ اینجاست که پارتیشن‌های شیشه‌ای دو جداره با عایق صدا تا 55 دسی‌بل برای کنترل آکوستیک اداری و محیط کلی می‌توانند کمک کنند. برای جلوگیری از سر و صدا نیازی به دیوارهای مات جامد ندارید.

حتی پارتیشن‌های شیشه‌ای با ارتفاع نیم‌ارتفاع می‌توانند به طور موثری نویز را کاهش دهند و به شما این امکان را می‌دهند که یک فضای باز را بدون نیاز به مقابله با صدای تق تق و گپ بیش از حدی که اغلب در محیط‌های اداری رخ می‌دهد، حفظ کنید. کاهش صدای محیط به کل تیم کمک می کند تا بهتر تمرکز کنند.

10) ایمنی و سادگی

یکی دیگر از نگرانی هایی که برای کسانی که پارتیشن های اداری شیشه ای را مد نظر دارند دوام آنهاست. نترسید، زیرا شیشه های سخت استفاده شده در این پارتیشن ها به طور هدفمند طراحی شده اند تا برای مدت طولانی دوام بیاورند. این پانل های شیشه ای انعطاف پذیر و مستحکم به راحتی شکسته نمی شوند، اما نگهداری از آنها آسان است.

پارتیشن های شیشه ای ساده برای تمیز کردن و بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی و شکستن، یک سرمایه گذاری عالی هستند. همچنین می‌توانید پارتیشن‌های شیشه‌ای درجه‌بندی شده یا درب‌ها را در مناطق مناسب انتخاب کنید تا ایمنی دفتر خود را در برابر آتش افزایش دهید.

برای سفارش پارتیشن اداری شیشه ای خود آماده اید؟

همانطور که متوجه شدید، مزایای بی شماری برای نصب پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار شما وجود دارد. خواه با بودجه محدودی بازسازی می کنید یا می خواهید فضای کاری خود را با کمترین اختلال ممکن مدرن کنید، پارتیشن های شیشه ای به وضوح انتخابی برنده برای هر کسب و کاری هستند.

021-22346623
021-22346603
09129321380

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *